” Cutenya Som, pipi b4mb4m betul. Muka Yem sangat.. ” – Netizen

Wajah Terbaru Anak Kedua Nad Zainal, Budi Kalsom. Amb0i Pipi Som Tu, Chubby Betul. C0py Muka Abang Yem La Som Ni. Comel !!

Kedatangan Syawal tahun ini lebih meriah dirasai oleh pelakon Nad Zainal apabila dapat beraya bersama anak keduanya, Budi Kalsom. Menggelarkan puterinya ini dengan gelaran Som, si kecil ini sudahpun lebih sebulan usianya.

Wajah Som dikongsikan Nad buat pertama kalinya di Instagram Nad 4 hari lalu. Pada perkongsian di pagi 1 Syawal itu, Nad nampak cantik dengan baju kebaya hitamnya. Som pula dipakaikan baju gaun berwarna hijau.

Meninjau entry terkini di Instagram Nad Zainal, sekeping gambar terbaru Som dimuatnaik. Som yang berambut hitam lebat ini sudah semakin temb4m pipinya. Sekilas pandang wajah Som nampak seperti abangnya, Fahad ketika bayi dulu.

Pada usia hampir 2 bulan ini, Som sudah pandai ketawa nampaknya. Lihat sahaja gambar Som yang tersenyum lebar ini, wah happy go lucky macam mommynya juga ni. Ada anak perempuan bolehlah Nad gayakan dengan macam-macam fesyen baju nanti yer Nad.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah terkini anak Nad Zainal ini telah menarik perhatian dan mendapat respon daripada peminat. Antara komen-komen mereka yang dapat dikongsikan :

” Cutenya Som, ni Faliq kuasa 3 la haha. Sebijik muka ayahnya lagi yang ni. So comeii la Som.. “

” MasyaAllah, sungguh comel kamu Som. Pipi dia, macam p4u dah ger4mnya nak cub1t rasa. Semoga menjadi anak yang solehah.. “

” Ololo Som b4mb4m pipi tu so cutie pie. Gebunya sangat pipi tu, b4mb4m kus semangat la princess Som ni. Muka Yem sangat ni Som.. “

” Pipi pau Som ni. selamat HariRaya Aidilfitri Cik Som comey. ger4m tengok tangan tu. Semoga membesar dengan sihat.. “

” Pipi Som pipi pau hehe. Baru sebulan lebih ot0t gebu macam kuih paw. Comel sangat la adik Yemboi ni.. “

” Anak syurga Cik Budi Kalsom, mirip ayahnya sangat. Dua-dua ikut muka Faliq la, cute hehe.. “

” Alolo comelnya Som ni, aunty jat0h hati dengan senyuman tu. semoga kalsom menjadi anak yg solehah. kecik-kecik cili padi comel ikut ibu dia.. “

Lengkap sudah keluarga kecil Nad dan Faliq dengan kurniaan sepasang anak ini. Muka chubby Som ni, memang buat peminat naik ger4m. Semoga Budi Kalsom membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..