” Cantiknya Alai, persis ibunya zaman muda mudi dulu.. ” – Netizen

Salwa Abd Rahman Kongsi Video Anak Perempuannya, Puteri Sulaikha Di Pagi Raya. Makin Besar Makin Manis Tuan Puteri Seorang Ni. Macam Salwa Waktu Muda Lah !!

Sebagaimana yang disarankan oleh kerajaan, penyanyi popular era 80-an, Salwa Abd Rahman juga meraikan hari lebaran bersama keluarga di rumah. Sambutan raya Salwa tetap meriah walaupun hanya bersama suaminya, Subadron dan anak-anak mereka, Puteri Sulaikha dan Puteri Sufrie.

Meninjau akaun Instagram Salwa Abd Rahman, gambar dan video mereka sekeluarga ada dikongsikan. Memilih baju raya sedondon berwarna hijau, keluarga ini nampak cantik dan segak. Villa Cinta Sayang milik pasangan ini juga dihias dengan kemas sahaja.

Dapat dilihat gambar raya Salwa sekeluarga di ruangtamu dan juga di luar villa mereka ini. Salah satu video yang dimuatnaik memaparkan gelagat Puteri Sulaikha yang dipanggil dengan nama manjanya, Alai.

Nampak asyik sekali Alai mengadap handphonenya. Iyelah beraya hanya dalam kediaman sendiri, tidak banyak aktiviti yang dapat dilakukan. Melihat wajah manis Alai, saling tak tump4h wajah Salwa. Alai mewarisi kecantikan ibunya dan Salwa juga sehingga kini tetap nampak awet muda.

Jom tonton video di bawah :

Wajah manis Alai ini telah menarik perhatian dan mendapat pujian daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Cantik anak dar4 aii ni, sayang dia.. ” – Liza Abdullah

” Ter0k sgt raya tahun ni punya bosan auntie, sampai Alai kasut pun taknak buka haha. Cantik sangat Alai ni.. “

” Cantik mewarisi ibunya ni. Selamat pagi semoga kamu sekeluarga sihat selalu dan jelita selalu.. “

” Persis ibunya zaman muda mudi dulu la. Cantiknya anak Salwa ni, senyuman tu boleh buat cair menengoknya.. “

” Hab1slah mama dia jadi pap4razzi haha. Macam mama saya, suka rakam diam-diam hehe. Let0p Cik Alai kita ni.. “

” Cantik macam ibunya sangat la Alai ni. Iras Salwa masa muda betul. Mewarisi kejelitaan ibunya, dah nampak macam kakak dengan adik je.. “

” Cantik Alai macam mak dia juga. Alai macam anak patunglah. Comei d0h anak dar4 kak Wa ni.. ”

Anak dar4 sudah besar panjang, mak dan ayah tetap maintain sahaja. Ramai peminat yang memuji wajah Alai yang cantik dan manis ini. Apa pun, selamat hari raya untuk Salwa sekeluarga. Semoga sentiasa gembira bersama dan terus ceria.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Salwaabdrahman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..