” Mak Iti dah kurus lah, melet0p.. ” – Netizen

Gambar Penampilan Terkini Datuk Siti Nurhaliza Pada Hari Raya Dapat Pujian Para Peminatnya. Wah Memang Nampak Perubahan Lah, Semakin Langsing Macam Masa Anak Dar4 !!

Apa sahaja yang dikongsikan oleh penyanyi terkenal iaitu Datuk Siti Nurhaliza di laman media sosial pasti mendapat perhatian ramai. Lebih-lebih lagi, Datuk Siti baru sahaja melahirkan cahaya mata keduanya pada bulan lalu.

Terbaru meninjau di akaun Instagram Datuk Siti dan Muhammad Afwa, telah dikongsikan gambar raya Datuk Siti Nurhaliza bersama keluarganya. Perkongsian tersebut semestinya sekali lagi mendapat perhatian ramai.

Cantik dan manis bergaya dengan memakai baju raya sedondon seisi keluarga berwarna biru lembut membuatkan Datuk Siti yang juga memakai tudung bawal bercorak tampil kelihatan anggun dan menawan.

Malah jika diperhatikan pada gambar raya Datuk Siti ini, sudah kelihatan akan perubahan bentuk badan Datuk Siti yang sudah pun semakin kurus. Malah baju yang digayakannya juga begitu menarik.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, para peminat turut tidak melepaskan peluang memberikan kata ucapan raya kepada Datuk Siti dan memuji Datuk Siti sudah kelihatan kurus. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Selamat hari raya Datuk Siti, nampak makin kurus nampak sekarang, memangg berpant4ng sungguh ni.. “

” Selamat hari raya baby Afwa sekeluarga, wah ibu Afwa dah kurus sekarang, cantik lah baju raya family Afwa.. “

” Warna baju raya kita sama lah Datuk. Selamat hari raya, meriah tahun ni, bertambah ahli baru kan.. “

 ” Mak Iti dah kurus lah, melet0ps nampak, patut lah banyak share gambar raya, huhu sbb dah kurus.. “

” Cepatnya dah kurus, rasanya makin slim daripda sblum mengandung ni, tahniah Dato Siti.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin Datuk Siti sekeluarga, semoga lebaran kali ini begitu bermakna buat kalian.. “

” Cantik mama Aafiyah dan Afwa, dah slim ni, caiyok tokti dapatkan kembali bentuk badan masa zaman dar4 dlu.. “

Wahh memang nampak perubahan lah, semakin langsing Datuk Siti sekarang. Apa-apa pun, di kesempatan ini, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan Selamat Hari Raya buat Datuk Siti sekelurga, semoga lebaran ini begitu bermakna akan kehadiran Afwa.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Muhammad Afwa, Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..