” Happynya Gabriel dapat beraya.. ” – Netizen

Gambar Raya Emma Maembong Dan Shazli Azhar Bersama Putera Mereka, Shariq Gabriel. Wah Comelnya Gabriel Pakai Baju Melayu Siap Sampin Dan Songkok. Amboi Songkok Tu Lebih Besar Daripada Kepala Tuan Dia, Cute Sungguh !!

Tahun ini merupakan tahun pertama pelakon cantik, Emma Maembong dan suaminya Shazli Azhar beraya dengan cahayamata sulung mereka, Shariq Gabriel. Pastinya Emma seperti ibu lain juga teruja untuk menyiapkan anak di pagi raya.

Sekalipun beraya cuma di rumah sendiri, Emma tetap menyediakan baju raya untuk mereka sekeluarga. Meninjau akaun Instagram Emma Maembong, telah dikongsikan sekeping gambar hari raya mereka.

Persalinan Emma berupa baju kurung moden dihiasi labuci nampak elegan sekali. Shazli pula selesa dengan kurta dan seluar hitamnya. Si kecil Gabriel pula nampak comel sekali berbaju melayu lengkap dengan sampinnya sekali.

Wajah Gabriel memang tak pernah tak comel. Suka tersenyum sama seperti mamanya, Gabriel keliihatan begitu teruja dan gembira sekali. Songkok pun dah besar daripada tuan ni Gabriel tapi tetap nampak comel.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Shazli ini mendapat perhatian dan sehingga kini sudah 14 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Selamat hari raya to you and the family. Maaf zahir dan batin, great picture li. Suka tengok Gabriel tu, comel terlajak.. “

” Handsomenya si kecik tu, copy paste mama. Little boy is so excited sampai tut0p muka mama terus haha. Slmt hari raya syg.. “

” Comel si kecik tu, Gabriel kenapa la ang comel sangat ni. Happy sangat Gabriel tu, senyum eeii ger4m tengok.. “

” Selamat hari raya Emma, shuben dan Arshan. Besarnya songkok tu sayang hehe.. dah besar dari kepala tuan ni hehe.. “

” Happynya Gabriel dapat beraya. Sampin dah sampai ke dada terus handsome boy ni. Comel sangat tengok Gabriel.. “

” Gembiranya tengok si kecil tu. Gabriel tak puasa jadi tak boleh raya hehe. Tak pernah tak comel Gabriel ni.. “

” Eee yang kecik tu comel sangat. Happy sangat dia di hari raya, sengih tu boleh cair tau Gabriel. Selamat hari raya aidilfitri Emma sekeluarga.. “

Dalam rumah pun dapat merasai suasana beraya juga. Gabriel lagi bertambah comel bila pakai baju melayu lengkap macam ni. Apa pun, semoga Emma dan Shazli gembira selalu dengan telatah Gabriel setiap hari yang pastinya akan menghiburkan hati.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shazli, IG Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..