” Cutenya baby Axel, muka mummy lah.. ” – Netizen

Gambar Raya Jehan Miskin Bersama Isteri Dan Anak Mereka, Axel Nova Rhee Cur1 Perhatian Netizen. Alahai Comelnya Baby Axel, Muka C0py Paste Mummy Sangat !!

Pada bulan Februari lalu, pelakon Jehan Miskin telah berkongsi berita gembira bahawa isterinya, Julie Camelia Rhee yang berasal dari Korea telah selamat melahirkan anak pertama mereka.

Perkhabaran tersebut telah dibanj1ri ucapan tahniah daripada rakan-rakan artis dan peminat-peminat Jehan di laman media sosial. Manakan tidak, penantian pasangan ini selama 7 tahun untuk mendapatkan cahaya akhirnya dimakbulkan oleh Allah.

Terbaru menerusi akaun Instagram, Jehan telah berkongsi gambar terkini keluarga mereka sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri berserta dengan ucapan. Perkongsian tersebut turut mendapat perhatian ramai.

Pada posting Jehan itu juga, Jehan turut memberikan serangkap pantun raya. Perkongsian gambar keluarga Jehan yang memakai baju warna sedondon telah mendapat ribuan tanda suka daripada netizen.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut memberikan kata ucapan raya buat Jehan sekeluarga dan memuji kecomelan baby Axel. Antara komen-komen netizen adalah :

” Pandainye pantun macam mane nak jawabnye. Selamat hari raya to you especially yang cute baby tu.. “

” Salam lebaran buat Jehan dan seisi keluarga, semoga kalian meraikan dengan penuh bermakna.. “

” Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir & Batin. Jaga diri sentiasa dan ikut SOP, semoga kita dipermudahkan dalam segala urusan.

 ” Comelnya baby Axel, muka mummy lah dia, selamat hari raya baby Axel, papa dan mummy.. “

” Wah seronoknya, dapat beraya dengan baby baru, selamat hari raya Jehan Miskin and Julie.. “

” The baby face, awwww so cute beb. Salam Aidilfitiri Jehan, semoga kita smua dalam lindungan Allah.. “

” Selamat hari raya J&J COUPLE, cute g1ler baby. Semoga diberkati dan dirahmati keluarga ini, amin.. “

Wah memang comel lah baby Axel. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan salam lebaran buat Jehan sekeluarga dan semoga baby Axel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Jehan Miskin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..