” Bijak Fateh, ala melting tengok gaya dia jawab tu.. ” – Netizen

Adam Corrie Kongsi Video Respon Anaknya, Adam Fateh Lee Ketika Melihat Gambar Lama Corrie Dan Isteri. Amb0i Pandainya Fateh Ni, Part Jari Tunjuk Kat Perut Tu Comel Betul !!

Kelahiran Adam Fateh Lee menambahkan kegembiraan dan kebahagiaan terhadap Adam Corrie Lee dan isterinya, Fazema. Sedar tak sedar, sudah hampir 3 tahun usia Fateh dan bakal menyambut ulangtahun kelahirannya pada bulan Julai akan datang.

Meninjau akaun Instagram Corrie, telah dikongsikan satu video baru yang memaparkan gelagat Fateh ketika melihat gambar Corrie bersama Fazema. Mengikut kata Corrie, gambar itu diambil mereka berdua pada tahun 2015.

Gambar itu dilekatkan pada cermin dan Corrie bertanya kepada Fateh siapa orang di dalam gambar tersebut. Fateh laju menjawab sambil menunjukkan dengan jarinya bahawa itu adalah abah dan maknya.

Si comel yang sudah petah bercakap ini ditanya lagi di mana Fateh dan dia terus menggelengkan kepala. Sempat lagi ditunjuk Fateh jari ke perutnya. Ooo Fateh nak beritahu dia dalam perut mak sebab itu tidak ada dalam gambar.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat Fateh ini menghiburkan dan menarik perhatian peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Makin besar makin comel. Dia kata takde sebab dia tak ada dalam gambar tu. Pandai Fateh ni hehe.. “

” Comel sangat Fateh, suka dengar suara Fateh tu, so cute. Semoga Allah melindungi mu selalu fateh.. Aamiin.. “

” Bijak Fateh, ala melting tengok gaya dia jawab tu. Makin besar makin comel la Fateh ni. Dah la putih gebu, handsome besar nanti ni.. “

” Cerdik Fateh, muka sungguh main peranan ahaha. Yakin dia jawab dalam perut lagi haha. Terhiburlah tengok Fateh ni.. “

” Comey budak Fateh ni. mintakla cucuku nanti penyejuk mata macam Fateh. cerdik sangat mulut tu.. “

” Alolo pandainya Fateh. Dah besar makin hensem, makin cerdik la fateh ni. Semoga Allah jaga Fateh selalu.. “

” Pandainya Fateh tunjuk perut, makin cerdik ni. Tunjuk perut tau-tau je ye dulu duduk kat situ hehe.. Ger4m budak comel ni.. “

Alahai bud4k Fateh ni, makin pandai sekarang. Penghibur hati abah dan mak sangat si putih gebu ni. Memang tak ada la Fateh, mtasa tu di alam r0h lagi bak kata Corrie. Apa pun, semoga Fateh ceria selalu dan jadi anak yang membanggakan abah dan mak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adam Corrie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..