” Lawaklah Maryam ni, bagi ‘penumb0k’ pulak kat abah haha.. ” – Netizen

Video Anak Mawar Karim, Wan Maryam Ketika Bersalaman Dengan Atoknya Di Pagi Raya. Amboi Gar4ng Betul Cik Yam Ni. Dapat Duit Terus Cab0t Cik Yam Yer !!

Wan Maryam anak kepada Mawar Karim dan Fizo Omar antara si cilik yang sering menjadi perhatian peminat. Jika tahun lalu, Maryam menyambut Aidilfitri bersama Fizo dalam suasana PKP. Tahun ini pula tiba giliran beraya bersama mommynya, Mawar.

Meninjau akaun Instagram Wan Maryam, telah dikongsikan video yang memaparkan gelagat Maryam ketika sesi bersalaman di pagi raya. Maryam yang memakai baju kurung dan mengenakan tudung ini nampak comel sahaja.

Beraya bersama keluarga Mawar, kelihatan dalam video ini adalah abah kepada Mawar. Menanti untuk Maryam bersalaman, gelagat Maryam mencuit hati seisi keluarga. Abah Mawar juga turut tergelak dengan telatah cucunya ini.

Maryam turut memanggil atoknya ini sebagai ‘ Abah ‘ . Ketika ditanya Abah perlu cakap apa bila mendapat duit raya, Maryam menjawab thank you dengan suara gar4ng. Sempat lagi cucu dan atok ni bergurau menunjukkan ‘penumb0k’.

Jom tonton video di bawah :

Amboi Cik Yam ni, gar4ng macam mommy ke daddy ni. Atoknya pun melayan sahaja telatah cucunya ini, meriah betul. Antara komen-komen peminat :

” Penumb0k besaq dia bagi haha. Maryam dah besaq la, Ahhh maryam comel sangat.. “

” Tak suka orang k1ss dia. Comel la mek kecik ni. Lame tak nampak maryam, makin cute.. “

” Cengei la, ad0i Mommy mar4h pun comel ja. Entah berapa kali saya tengok video ni.. “

” Untungla kecik-kecik dah pakai YSL hehe. Lawaklah Maryam ni, bagi penumb0k pulak kat abah haha.. “

” Haha mesti Wan dok melawak dgn dia. dia mar4h siap angkat penumb0k bagi haha. reb0t duit terus l4ri mama dia suruh salam pun tak mau dah.. “

” Penumb0k dia tawar haha, ad0ii comel sungguh cikYam ni. Mulut tu petah betul dengan ala-ala gar4ngnya tu. maryam repeat say what lucu.. “

” Hihi lawak cik yam. penumb0k dia tawarkan bagi atok. haha atok pun melayan aihh cucu kesayangan ni. selamat hari raya si comel.. “

Penghibur keluarga la Maryam ni, ada sahaja telatahnya. Dengan beg merahnya, bergaya sungguh anak d4ra Mawar dan Fizo ni. Semoga Maryam membesar menjadi anak yang berguna dan gembira selalu bersama insan tersayang.

 

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wan Maryam, IG Mawar Karim 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..