” Comelnya Aisha senyum last tu, menjiwai watak sungguh la haha.. ” – Netizen

Video Raya Kedua Fasha Sandha Bersama Aidil Aziz Dan Anak-Anak Yang Mencur1 Perhatian Peminat. Amb0i Aisha Amaira, Bukan Main Lagi Pandang Kamera. Comel !!

Sudah masuk hari ke 3 Aidilfitri disambut oleh semua yang beragama Islam. Beraya di rumah sendiri, berbagai ragam dapat dilihat untuk mengisi masa. Ada yang tetap sakan mengenakan baju raya mengikut tema berlainan setiap hari walaupun hanya stay at home.

Meninjau akaun Instagram Fasha Sandha, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fasha bersama Aidil dan anak-anak mereka, Rayfal, Jemaima dan Aisha Amaira. Memilih tema putih untuk hari raya kedua, semuanya anggun dalam busana masing-masing.

Fasha dan Aidil sememangnya selalu sweet apabila bersama. Menurut sahaja permintaan Aidil untuk membuat video seperti baru lepas menikah, mereka berjalan sambil erat berpimpingan tangan di awal video.

Selepas itu, wajah Rayfal, Jemaima dan Aisha Amaira pula kelihatan. Tahun pertama Aisha menyambut hari raya, si comel ini memang sering menjadi perhatian. Elok sahaja matanya memandang ke arah kamera sambil tersenyum manis.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Fasha sekeluarga ini menjadi tumpuan peminat dan mendapat tanda suka yang banyak daripada pengikut mereka. Antara komen-komen peminat :

” Selamat hari raya kesayangan. Maaf Zahir dan Batin Fasha. Memang sweet la both of you.. “

” Semoga till Jannah syurga fasha dn suami. Keluarga yg bhgia adalah idaman setiap wanita, isteri dn ibu. Salam kemaafan.. “

” MASYALLAH indahnya cinta husband dann wife ni. pandai pulak si ken1k tu senyum-senyum dalam video tu ye. Ger4m tengok.. “

” Ala ger4mnye tengok mek Aisha tu senyum, cantek sangatt. Eid mubarak Fasha dan family. Semoga bahagia till jannah.. “

” Jang4n sweet sangat nanti ada yang ke 4 hehe. Pandai pulak si kecik tu tengok kamera haha. So cute la Aisha.. “

” Tak boleh tahan la tengok si kecik tu. comey yang amat senyuman tu. Selamat hari raya aidilfitri Fasha dan family.. “

” Alolo comelnya Aisha senyum last tu, sweetnya semua dari mak, ayah sampai ke anak-anak. Selamat hari raya Fasdha sekeluarga.. “

” So sweet, ger4m tengok aisya senyum part last tu. Baby menjiwai watak sungguh la haha. Pandai tengok kamera comel sangat.. “

Ad0i Aisha, senyuman tu meleret betul sampai ke akh1r video. Lagi buat peminat ger4m dengan Aisha si chubby ini. Semoga lebaran kali ini membawa rahmat buat seisi keluarga Fasha dan gembira selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha, IG Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..