” Second picture tu win, gigihnya lahai Alaia.. ” – Netizen

Izara Aishah Kongsi Gambar-Gambar Bersama Suami Dan Anak Pada Pagi Hari Raya. Wah Cantik Irisa Alaia Berbaju Kurung. Part Muka Masa Tolak Baby Walker Tu Comel Sangat. Amboi Siap Ketap Bibir Lagi, Haha !!

Anak sulung Izara Aishah dan Adib Khalid, Irisa Alaia sudahpun berusia setahun pada bulan April yang lalu. Alaia yang berkulit putih gebu ini sering mencur1 perhatian peminat kerana kecomelan wajahnya itu.

Meninjau akaun Instagram Izara Aishah, telah dikongsikan gambar-gambar Izara bersama Adib dan Alaia pada pagi hari raya. Menurut saranan kerajaan supaya beraya di kediaman sendiri, banyak gambar selfie bersama keluarga yang dipotretkan untuk kenangan.

Tahun pertama beraya bersama anak, Izara turut menyediakan baju kurung untuk si kecil ini. Comel dengan busana rayanya ini, Alaia juga diikat tocang 2 rambutnya kiri dan kanan dengan reben yang serona dengan warna bajunya.

Izara seperti biasa, tidak pernah tidak cantik. Penampilannya juga tetap anggun sekalipun cuma beraya di rumah. Pendek kata, dari mak, ayah sehingga ke anak semuanya segak belaka. Muka happy Alaia yang tersenyum lebar itu kelihatan sangat comel.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gambar Alaia yang sudah nampak giginya ini menarik perhatian peminat. Sehingga kini posting ini telah mendapat lebih 22 ribu tanda suka. Antara komen-komen peminat :

” Pretty Alaia, ger4mnya cute sangat. My baby, you’re so funny lah. Comelnya la second picture tu, alolo.. “

” Ahhh comelnya Alaia. My favourite baby on the internet. gigi dia dah nak tumbuh la, makin cute Alaia.. “

” Selamat hari raya Alaia, so cute la cutie pie ni. Bud4k ni kan, pic1t kang. She’s adorable baby la.. “

” Comel la haii macam anak korea berbaju kurung. Second picture, gigihnya lahai Alaia. Muka tu ger4m je tengok haha.. “

” Alolo so cute, awat cute sangat ni baby doll. Happynya Alaia, comel je muka sengih nampak gigi tu. Cepat dah besar princess mama.. “

” Amboi comelnya kecil molek ni pakai baju kurung. Gigi 2 batang tu, ketap bibir lagi tu. Mesti nak bebel payah jalan la tu haha.. “

” Second picture tu win, comel sangat-sangat. Izara, your daughter so segak macam mama dia. Kejap je dah besar.. “

Memang mewarisi kecantikan dan ketampanan wajah Izara dan Adib sangat Alaia ni. Muka ala-ala Korea dengan rambut hitamnya tu buat peminat ger4m. Selamat hari raya untuk Izara sekeluarga dan semoga sentiasa di bawah lindungan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Izara Aishah Adib

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..