” Pertama kali dapat tengok wajah wife abang Amin.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Hari Raya Bersama Keluarga, Wajah Isteri Amin Idris Cur1 Perhatian Netizen. Wah Cantik Orangnya, Patut Lah Anak-Anak Pun Cantik !!

Video Amin Idris, pengacara bagi rancangan ‘Borak Dulu Baru Buka’ baru-baru ini telah menjadi viral gara-gara dirinya menerima kej0tan daripada penerbit menerima panggilan telefon daripada anaknya semasa bersiaran langsung.

Malah perkongsian video tersebut turut menbuat ramai yang menonton turut menjadi seb4k. Hal ini kerana, anak Amin, Nurul Iman Qistina terpaks4 berada di asrama kerana penularan wab4k C0v1d-19 dan tidak dapat pulang ke pangkuan keluarga buat sementara waktu.

Terbaru, sempena Hari Raya Aidilfitri, Amin turut berkongsi gambar bersama keluarganya di akaun Instagram. Jarang berkongsi gambar ahli keluarganya, semestinya perkongsian pada kali ini menjadi perhatian ramai.

Amin juga turut berkongsi pada postingnya bahawa dia paling bahagia kerana anaknya, Qistina turut ada bersama meraikan hari bahagia tersebut. Cantik melihat Amin serta isteri dan anak-anak memakai baju raya bertemakan warna biru.

Ikuti perkongisian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-rata memuji akan kecantikan isteri Amin dan ada antara mereka berkata bahawa ini adalah pertama kali dapat melihat keluarga Amin. Antara komen-komen netizen adalah :

” Pertama kali dapat tengok wife abang Amin, selamat hari raya aidilfitri buat abang amin dan keluarga.. “

” Selamat hari raya Abg Amin, wah cantik-cantik anak abg, isteri pun cantik, semoga kekal bahagia.. “

” Cantik kakak Qistina, sekali pandang dah mcm Heliza, huhu, memang anak manja ayah ni.. “

” Tengok gmbar ni, baru syaa tahu isteri Amin cikgu sekolah anak sya lah. Selamat hari raya cikgu.. “

” Cikgu Azlina, ya Allah, wife Amin rupanya. Selamat hari raya Amin sekeluarga, Eid Mubarak buat ustaz sekeluarga.. “

” Wah biru, meriah. Tengok muka Qis dah mcm Heliza Helmi lah, sebiji kot, huhu cantk manis rupanya.. “

” Masyaaallah, such a beautiful family.. Selamat Hari Raya Amin sekeluarga, cantik warna baju ni.. “

Patut ramai yang memuji, memang manis rupanya isteri Amin Idris, anak-anak memang mewarisi kecantikan ibu mereka lah. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari raya buat Amin sekeluarga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Amin Idris

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..