” Lawanya Aaisyah, macam princess.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Hari Raya Rozita Che Wan Dan Keluarga. Penampilan Aaisyah Dhia Rana Yang Cantik Bergaya Raih Perhatian Peminat. Che Ta Pun Apa Kurangnya, Melet0p Sungguh Bajunya !!

Semalam merupakan 1 Syawal dan ramai yang berkongsi gambar keluarga dengan pakaian baru dan serba cantik. Tidak ket1nggalan juga selebriti tempatan termasuk Rozita Che Wan. Che Ta telah berkongsi gambar-gambar tersebut di akaun Instagram.

Umum mengetahui bahawa setiap tahun baju raya Che Ta sentiasa melet0p dan bergaya. Tahun ini Che Ta sekeluarga telah memilih warna hijau turquoise dan berpakaian sedondon termasuk adik-beradik dan ibunya.

Che Ta yang gemar memakai pakaian beropol-ropol tetap mengenakan elemen yang sama untuk baju rayanya pada tahun ini. Wah, nampak cantik dan segak belaka gambar-gambar hari raya keluarga Che Ta.

Apa yang menarik perhatian peminat ialah penampilan Aaisyah Dhia Rana yang sangat cantik. Aaisyah yang mengenakan baju kurung moden nampak seperti seorang puteri dengan rambutnya yang panjang.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lagi perkongsian gambar keluarga :

Peminat juga turut mengucapkan selamat hari raya kepada Che Ta sekeluarga. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat Hari Raya Aidilfitri Che ta & family, cantik dn lawanya celebrity yg paling let0p baju raya every year.. “

” Cantik ecah.. princess sangat la si kecik ni.. ecah so stunning.. Glow up terlalu cepat ni.. Baju rozitachewan1 tak pernah mengecew4kan bila tgk. Sentiasa vogue.. “

” Princes sgt aisyah… soo cutee.. Segak anak dar4 dia.. terbaik chetah & family setiap tahun baju melet0ppppp .. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.. “

” Cantik.. baju colour apa tue.. Aisyah like princess Jasmine.. Selamat Hari Raya Che Ta, ecah , and family.. “

” Comelnya semua terutama Princess.. Lawanya aisyah.. Mcm anak raja… Curlass che ta, Selamat hari raya.. koleksi bj raya yg dtggu2 setiap tahun.. “

” Cantik nye Aaisyah. Mcm princess. Mermaid ke yg depan tu… cantiknya… Tahun ni bopa pasang plak rozitachewan1 cantik sokmo la.. “

” Wow… keluarga harmoni… Pandai aisyah bergaya.. Salam Lebaran Minal Aidilwalfaizin utk Che Tah dan Family Tercinta, Maaf Zahir Batin.. “

Tidak dinafikan penampilan Aaisyah sangat cantik dan memukau. Solekan Aaisyah juga menampakkan Aaisyah lebih matang. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat Rozita Che Wan sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..