” Wow dah ada anak-anak bujang Ziana, handsome dan cute.. ” – Netizen

Gambar Raya Ziana Zain Bersama Anak-Anaknya. Wah Dah Besar Semua, Mak Maintain Nampak Muda Je. Manis Macam Ibunya Juga !!

Sekalipun Aidilfitri tahun ini mengikut norma baru dan semuanya beraya di rumah sendiri, suasana hari raya tetap meriah. Memakai pakaian sedondon sekeluarga dan menjamu selera bersama-sama mengeratkan lagi ik4tan kekeluargaan.

Meninjau akaun Instagram penyanyi tersohor, Ziana Zain telah dikongsikan sekeping gambar di pagi hari raya bersama anak-anaknya. Untuk makluman, Ziana mempunyai 4 orang anak iaitu Aiman, Ammar, Ariel dan Siti Nur Kaseh.

Ziana dan anak-anaknya ini mengenakan baju kurung dan baju melayu. Nampaknya Aiman dan Ammar, kedua-duanya sudah tinggi lebih dari si ibu ni. Boleh jadi pelindung dan b0dyguard Ziana  anak terunanya ini.

Ziana turut mengucapkan ucapan selamat hari raya Aidilfitri buat semua peminatnya. Tak pernah tak cantiklah Ziana ni, nampak awet muda selalu. Sudah seperti kakak sahaja dengan anak-anaknya ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar Aidilfitri Ziana dan anak-anaknya ini telah menarik perhatian ramai peminat. Rata-ratanya memuji wajah anak terunanya dan antara komen-komen mereka :

” Selamat hari raya kak Gee. Nanti kak gee pakai la baju yg RizmanRuzaini bagi semalam tu pastu Up la pic. Nk tgok la. smt hr raya dr kejauhan.. “

” Selamat hari raya my Idola, cantiknya. Besar dh si kembar, cantik. Aiman pun jadi anak buj4ng dan nampak sebaya dengan Ziana. Beautiful family.. ” 

” Selamat hari raya dah Ziana. Love u till the moon and sun. Maaf zahir dan batin kak Ziana. Yang 1st nama Aiman tu iras sangat dengan Ziana.. “

” Selamat hari raya kak Ziana dan anak-anak. 2 orang dah tinggi dari mama. Yang sulung macam Randy Pangalila la.. “

” MasyaAllah tabarakallah dah besar-besar anak sis. Dah besar sangat Aiman tu, handsome Salam lebaran Minal Aidil Walfaizin.

” Alhamdulillah cantik dan ensem. Selamat hari raya sis Ziana, lawa sangat mommy ni, Semoga kak g sekeluarga sentiasa di dalam rahmatNya. Amin. Inshaa Allah.. “

” Wow dah ada anak-anak buj4ng Ziana. Handsome dan cute. Mcm Mum and Dad dia juga. semuga Ziana dan family bergembira di Hari Raya. Penuh bersemangat utk family. Be strong Ziana.. “

Jarang Ziana berkongsi gambar anak-anaknya di laman sosial. Kali akh1r adalah ketika Aidilfitri tahun lalu. Apa pun, selamat hari raya untuk Ziana Zain dan semoga Ziana dan anak-anak gembira selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ziana Zain

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..