” Sekali ke IG Dayana, anak dia dah besar. Comel sangat.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Terbaru Anak Pasangan Pelakon ‘ Elly Dan Epit ‘ , Dayana Amerda Dan Hadi Mazlan Yang Kini Sudah Berusia Setahun Lebih. Alahai Comelnya Maryam Hadiya, C0py Paste Muka Daddy Sangat !!

Pastinya anda masih ingat dengan pelakon kanak-kanak yang popular menerusi drama bersiri Elly dan Epiy iaitu Dayana Amerda dan Hadi Mazlan. Siapa sangka akhirnya pasangan ini bertemu jodoh dan kini sudah mempunyai seorang cahaya mata.

Menerusi akaun Instagram, Dayana telah berkongsi video anaknya itu yang diberi nama Maryam Hadiya bersama suaminya, Hadi. Video yang dirakamkan di meja makan di mana Hadi sedang menjamu selera manakala Maryam pula tersengih-sengih melihat Hadi.

Sementara itu di akaun Instagram Hadi pula sekeping gambar terbaru Maryam bersamanya telah dikongsikan. Wajah Maryam yang comel telah meraih perhatian pengikut Instagram masing-masing. Ramai menyatakan wajah Maryam saling tidak tump4h seperti bapanya.

Sejak mendirikan rumahtangga, pasangan ini sudah lama menyepikan diri daripada dunia seni. Maryam dilahirkan pada 24 April tahun lalu dan kini sudah berusia 1 tahun. Alahai, comel sangat Maryam ni.

Jom tonton video di bawah :

Antara yang dikongsikan di Instagram Hadi :

Ada yang tidak menyangka bahawa pasangan muda ini sudah mempunyai cahaya mata yang sedang membesar. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Bestnya tgk. Umur 21 dah anak satu. Semoga Allah limpahkan rezeki yang banyak dan berkat buat Dayana sekeluarga, dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik. Aamiinn.. “

” Ya Allah sekali ke ig dayana anak dia dh besar.  terima kasih sebab selalu beri inspirasi yang baik pada saya… doakan saya istiqamah juga.. “

” Another version of her father awhhh too cute .. Masya Allah.. anak bertuah solehah.. Mcm pak diaa.. Haha.. Comel.. “

” MasyaAllah maryam comelnya.. ger4m tengok baby ni.. Muka dia banyak ikut ayah dia lah.. banyak muka hadi nie.. “

” Ya Allah comelnya anak kak dayana . comelnya mariam . ger4m je tgk pipi bam2 tu.. muka macam hadi sebijik.. “

” Comelnya, alhamdulillah comel anak hadi.. Makin besar dah dia.. gebunya.. anak solehah.. muka hadi betul..”

” Masyaallah persis bapanya  so adorable little girl .. cepatnya dia dah besar.. teringat cerita elly dan epit wey.. “

Kedua-duanya jarang berkongsi gambar peribadi di media sosial. Jadi tidak hairanlah masih ada yang terkej0t apabila baru mengetahui pasangan ini sudah mempunyai anak. Semoga jodoh Dayana Amerda dan Hadi Mazlan berkekalan hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayana Amerda, Hadi Mazlan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..