” Syeriv punya lilin high level, rare sungguh la lilin tu haha.. ” – Netizen

Shaheizy Sam Kongsi Video Sambutan Ulangtahun ke 4 Anaknya, Syeriv Samheizy. Alahai Comelnya Part Syeriv Tiup Lilin Dengan Sarima Tu. Lilin Tu ‘Special’ Sangat Bapak !!

Semalam merupakan hari ulangtahun anak sulung Shaheizy Sam, Syeriv Samheizy. Syeriv kini genap usianya 4 tahun. Pada perkongsian terdahulu, Sam berkongsi video membawa Syeriv keluar untuk membeli hadiah hari lahirnya.

Meninjau entry terkini di akaun Instagram Shaheizy Sam, beberapa posting dikongsikan memaparkan sambutan hari lahir Syeriv. Seperti biasa, sambutan diadakan di rumah mereka dan dihadiri oleh keluarga terdekat.

Dalam video pendek yang dimuatnaik oleh Sam, kelihatan di atas meja sebutir Pavlova berhias buah-buahan. Adik Syeriv, Sarima yang turut berada di tepi Syeriv nampak begitu teruja untuk meniup lilin kek hari jadi Syeriv.

Laju je Mima meniup sampai padam ap1 lilinnya. Bak kata Sam di kapsyennya, adiknya pula yang terlebih semangat walhal waktu birthday Sarima bulan lepas, bukan main tak0t nak meniup lilin. Sampai suruh abang Syeriv tiupkan lagi, Mima oh Mima.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat Syeriv dan Mima ini mendapat respon daripada peminat. Selain itu, lilin yang digunakan oleh Sam untuk kek Syeriv ini juga menarik perhatian ramai. Antara komen-komen peminat :

” Comel dua beradik ni. Happy birthday abang Syeriv. Dia punya lilin tu haha, besaq betul. Banyak-banyak lilin, lilin ni jugak yang jadi pilihan.. “

” Happy birthday to mat yip and mima hehe. That biggest pavlova. Alah comel je mat yip tengok mima. Comel dua-dua.. “

” Hepi befday Mat Yip Hensem Boy and Mima shshshing soo cute. semoga mnjadi anak soleh dan solehah yg menyenangkan bubu dan bapak.. “

” Dia punya lilin high level, besar sungguh lilinnya haha. Happy birthday handsome boy Syeriv. Semoga berterusan jadi anak soleh bubu dan bapak.. “

” Lilin tu bang Sam, kalau saya guna masa black0ut je haha. Mima dengan bang Syeriv baru berani nak tiup lilin, cute je. Anyway, happy birthday Abg Syeriv.. “

” Besar nak mampu1h lilin hang Syeriv haha. Rare sungguh la lilin dia. Happy birthday Syeriv. Comel je dua dua ni.. “

” Wah banyaknya hadiah Mat Yip. Birthday cake left behind haha. Happy birthday Syeriv Samheizy, jadi anak soleh selalu.. “

Bagus Syeriv tak mar4h pun bila adik tiup lilin kek dia. Abang yang penyayang Syeriv ni, sweet sangat apabila dengan Sarima. Apa pun, semoga Syeriv membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang berguna kepada kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shaheizy Sam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..