” Pergh mak lawa, anak-anak pulak handsome.. ” – Netizen

Gambar Terkini Norazah Aziz Bersama Anak-Anaknya Menyambut Hari Ibu. Wah Anak Teruna Semua Kacak-Kacak Belaka, Azah Pun Nampak Maintain Muda Dan G0rgeous !!

Pernah popular di era 90-an dahulu, Norazah Aziz sudah bertahun-tahun menetap di Montreal, Kanada bersama suaminya, Daud Leroy dan anak-anaknya. Usia perkahwinan yang sudah 26 tahun ini diserikan dengan 3 orang anak lelaki yang semakin meningkat remaja.

Meninjau akaun Instagram Azah, telah dikongsikan beberapa keping gambarnya bersama anak-anak terunanya ini. Aaron, Brian dan Justin meraikan ibu mereka ini sempena hari ibu dengan meriah di rumah.

3 beradik ini yang sepakat memberikan hadiah dan Azah turut berkongsikan rupa hadiah itu secara dekat pada gambar terakhir pada postingnya itu. Bila anak-anak sudah besar, nampak seperti sebaya sahaja semuanya.

Azah yang memakai baju dan seluar berwarna biru ini nampak cantik sama seperti dahulu. Aaron dan Justin turut mengenakan warna yang sama dan hanya Brian sahaja berbaju putih. Boleh tahan rupa anak-anak teruna Azah ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah terkini Azah dan anak-anaknya ini mencur1 perhatian peminat. Rata-ratanya memuji kecantikan dan ketampanan yang dimiliki anak dan ibu ini. Antara komen-komen peminat :

” Happy mother’s day kak. Handsome nya anak-anak sis Azah Aziz ni. Anak-anak semua memang the fish.. “

” Happy mother’s day. Stay awesome sis. Pergh mak lawa sangat, anak-anak lak hensem banget. Semua macam muka Azah la.. “

” Selamat hari ibu untuk Azah. Wah anak azah yang bongsu tu ikut muka Azah lah. Handsome belaka la anak Azah. tak boleh bawak bincang kehenseman deme ni.. “

” Happy mother’s day pretty sista Azah. Cantiknya Kak Azah ni, makin lama makin cun. Masya Allah anak-anak semua handsome. Indahnya ciptaan Allah.. “

” Happy mother’s day sis azah yang g0rgeous. Ya rabbi, handsome ter0k semua anak-anak Azah ni.. “

” Lain betul kak azah dari zaman berlakon dulu. Yang penting tak makan dek usia lah. nampak muda je. Awet muda betul.. “

” Happy mother’s day Azah. All grown up your boys. Handsome sungguh ank awak Azah. Muka awak dan muka suami.. “

Gabungan wajah Azah dan Daud yang elok belaka. Azah pun selalu nampak ceria dan manja apabila bersama anak-anaknya ini. Semoga kehidupan Azah sekeluarga sentiasa dirahmati Allah dan berbahagia selalu di perantauan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norazah Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..