” Now, dah tahu dah kejelitaan Puan Sri daripada siapa.. ” – Netizen

Puan Sri Normala Samsudin Kongsi Video Kiriman Buah Tangan Daripada Dirinya Buat Ibu Tercinta Di Kampung. Namun Perwatakan Ibu Puan Sri Normala Dalam Video Tersebut Menarik Perhatian Netizen. Alahai Lembutnya Suara, Kecil Molek Orangnya, Cantik !!

Sebelum ini telah dikongsikan oleh kami akan luahan Puan Sri Normala mengenai dirinya yang tidak dapat pulang untuk melihat ibunya di kampung kerana pandem1k Cov1d-19 yang sedang meland4 negara dan seluruh dunia.

Kali ini meninjau di akaun Instagram, Puan Sri Normala telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya telah mengirimkan buah tangan buat ibu tercinta yang berada jauh di desa kerana tahun ini Puan Sri Normala dan keluarga tidak dapat beraya di sana.

Menerusi posting itu juga, Puan Sri Normala berkongsi luahannya yang begitu merindui ibunya. Namun Puan Sri Normala tetap bersyukur kerana ibunya tidak keseorangan di desa kerana adik perempuan serta anak-anak saudaranya menemani ibu mereka.

Perkongsian video berdurasi tidak sampai satu minit itu memaparkan ibu Puan Sri Normala menerima buah tangan kiriman Puan Sri Normala sekeluarga yang dipesan oleh anak saudaranya di kampung.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah :

Di ruangan komen, perwatakan ibu Puan Sri Normala menjadi bualan netizen yang dikatakan masih kelihatan cantik meskipun sudah berusia. Antara komen-komen netizen adalah :

” Comelnya bonda Puan Sri, semoga sentiasa sihat dan dirahmati Allah swt selalu.. ” – Datin Alyah

” Alhamdulillah, bonda Puan Sri masih sihat, semoga berada dalam rahmat kasih sayang Allah SWT.. AamiinAamiin YRA.. “

” Cantik muka mak Puan Sri, memang Puan Sri mewarisi kejelitaan daripada mak Puan Sri, malah wajah pun sama.. “

 ” Now, dah tahu dah kejelitaan Puan Sri Normala daripada siapa, masih kuat lagi kan mak Puan Sri, kecil molek orangnya.. “

” Rindu yang sangat-sangat sak1t kan, sabar lah Puan Sri, insyaAllah, kita doakan semoga segalanya kembali pulih sprti biasa.. “

” Alhamdullillah mak Puan Sri masih sihat dan cantek, semoga sentiasa didlm lindungan Allah swt selalu, aamiin.. “

” Bonda pun cantik lah Puan Sri, walaupun dah berusia. Semoga bonda Puan Sri sentiasa sihat slalu.. “

Kecil molek orangnya ibu Puan Sri Normala, malah mendengar pertuturannya lembut didengar, manis pula tu orangnya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga ibu Puan Sri Normala sentiasa dalam keadaan sihat selalu, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Normala Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..