” Muka Sabella ikut muka abang Mus, mata ikut mommy.. ” – Netizen

Isteri Mustapha Kamal, Susan Menan Kongsi Beberapa Gambar Selfie Bersama Anak Perempuan, Sabella. Wah Cantiknya Ibu Dan Anak Ni, Nampak Macam Adik-Beradik Jer !!

Sarah Manen Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Susan Manen merupakan seorang pelakon dan juga isteri kepada pelakon Mustapha Kamal. Hasil perkongsian hidup mereka telah dikurniakan empat orang cahaya mata.

Menerusi akaun Instagram, Susan telah memuatnaik beberapa keping gambar selfie bersama salah seorang anak perempuannya iaitu Sabella. Gelagat dan m1mik muka yang dilakukan oleh kedua anak-ber4nak ini telah meraih perhatian pengikut Instagram Susan.

Mereka menyatakan wajah Susan dan anaknya ini nampak seperti adik-beradik. Maklumlah wajah Susan juga tidak dimamah usia dan kelihatan muda seperti dulu. Nampak seperti seorang kakak bersama adik pula kan.

Sabella Qawiema merupakan anak sulung pasangan ini yang kini sudah berusia 22 tahun. Tiga lagi cahaya mata mereka ialah Aulia Qayyiem, Salsabil Qur’ani, dan Naqli Qaddiem. Boleh dikatakan kesemua anak pasangan ini cantik dan handsome.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Kebanyakan komen memuji penampilan Susan dan anaknya yang sama -sama cantik. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” MashaAllah sooo pretty both of you.. Muka sabella ikut muka abg mus, mata ikut yours.. dua dua cantik, like sibling.. “

” MasyaAllah ur daughter ke ni .. she is so so pretty., pretty bella.. Macam sama je. Dua dua comel.. Wah lawa nya anak Mis.. “

Untuk rekod, perkahwinan Mustapha Kamal bersama Susan Menan merupakan perkahwinan yang kedua. Melalui perkahwinan pertama bersama penerbit drama Yong Rahimah telah dikurniakan enam orang cahaya mata.

Bak kata pepatah, manakan tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Wajah Sabella sememangnya mewarisi kecantikan ibunya. Semoga Susan Menan sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Susan Menan, Mustapha Kamal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..