” Makin besar ni nampak seakan-akan arw4h Abam dah.. ” – Netizen

Wajah Terbaru Anak Arw4h Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Yang Sudah Berusia Hampir 2 Tahun. Alahai Comelnya Hamzah Dengan Mata Bulat Dan Bulu Mata Lentik !!

Sudah lebih setahun pemerg1an pelawak terkenal Malaysia, Abam Bocey. Pastinya ramai peminat amat merindui lawak-lawak daripada arw4h yang sehingga kini tiada pengganti. Walaupun begitu, akaun Instagram Abam masih aktif dikendalikan oleh isterinya, Hidayah.

Menerusi akaun Instagram tersebut, sekeping gambar terbaru anak Abam iaitu Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey telah dikongsikan. Mesra dipanggil Hamzah, si kecil ini kini sudah berusia 1 tahun 10 bulan.

Tanpa sedar, Hamzah kini semakin membesar sejak dia kehilangan bapanya di mana pada ketika itu Hamzah berusia lapan bulan. Hamzah sering menjadi perhatian di media sosial kerana ramai yang ingin mengetahui perkembangannya.

Semakin Hamzah membesar semakin comel wajahnya. Tambahan pula Hamzah memiliki mata yang cantik. Lihat sahaja bulu matanya yang lebat dan lentik. Hidayah juga turut menitip doa semoga anaknya ini membesar dengan sihat.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini telah mendapat lebih 14 ribu likes sehingga kini dan ramai yang ger4m melihat wajah comel Hamzah. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Cantiknya mata.. Weyy hensam sngt hamzah .. Aminnn ya Allah, sllu dlm lindungan Allah.. Semoga membesar dengan sihat dan cergas dan berjaya dalam hidup.. “

” Cantik bulu Mata, sihat alhamdulillah.. Moga allah berkati hamzah n hidayah.. Mata dan hidung serupa arw4h abam.. “

” Lebat bulu mata diaa. Smoga jd pnyeri n pnyejuk hati ibu slalu ye hamzah. Makin besar ni nampak seakan-akan arw4h Abam dah.. Duduk2 elok2 ya dik. Jadi anak soleh pada ibu dan ayah… Amin.. “

” Selamat siang Amzah comel.. Ape kabo ?? semoge Amzah sehat selalu ye.. menjadi ank yg pandai suatu hari nanti. harapn untuk ibu ye.. semoge menjadi ank yg soleh.. Aminyarabal aalamin..”

” Comeiinyaa ..syg abam junior.. Muka ank arab btl dia.. Moga hamzah membesar dgn chat dan cerdik.. Lebatnya bulu mata.. “

” Comelnye… lebat & lentik bulu mata dia , Semoga Hamzah & Hidayah selalu dibawah lindungan Allah swt. Sayang Hamzah.. “

” Comel nye dia.. semoga membesar dengan sehat ye hamzah..  besar nanti boleh bantu ibu ye.. Bulu mata dia lebat dan lentik.. “

Bulat sungguh mata Hamzah dengan bulu matanya yang lebat dan lentik. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Hamzah sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan menjadi anak yang soleh serta baik. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abam Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..