” Sed1h ja rasa bila mama datin cakap macam tu.. ” – Netizen

Dato Seri Aliff Syukri Kongsi Video Surpr1se Birthday Buat Ibu Mertuanya. Namun Ucapan Daripada Ibu Mertuanya Kepada Anak-Anak Dan Menantu Buat Ramai Turut Seb4k Mendengarnya !!

Siapa tidak kenal akan jutawan k0smetik Dato Seri Aliff Syukri ini. Satu sikap yang sering mendapat pujian ramai adalah berkenaan dirinya yang sentiasa mengutamakan hal keluarganya lebih-lebih lagi cara dia melayan ibunya.

Terbaru, telah dikongsikan oleh Datuk Seri Aliff Syukri adalah satu video surpr1se sempena sambutan hari lahir ibu mertuanya, iaitu Puan Rohani Hassan. Menerusi video itu juga, kelihatan turut ada serta adalah adik-beradik isterinya, iaitu Datin Shahida.

Sempena hari lahir ibu mertuanya, Datuk Seri Aliff turut berkongsi ucapan buat ibu mertuanya. Disifatkan ibu mertuanya seorang yang pendiam namun sifatnya yang bersahaja dan sangat baik terhadap Datuk Seri Aliff.

Perkongsian yang dikongsikan oleh Datuk Seri Aliff  baru beberapa jam itu telah mendapat perhatian  dan mendapat belasan ribu tanda suka dan ratusan komen daripada warganet menontonnya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ada yang turut merasa seb4k apabila mendengar ucapan daripada ibu mertua Datuk Aliff Syukri itu kepada anak menantunya dan mereka juga tidak ketinggalan memberi kata ucapan selamat hari lahir buat Puan Rohani.

” Sed1h ja rasa bila mama datin cakap macam tu, selamat hari lahir Puan Rohani, semoga puan sentiasa diberikan kesihatan yang baik selalu, amin.. “

” Nmpk cam dh kurus mak datin. Slmt hr lahir utk bonda tercinta yea datin. Moge sihat2 selalu. Dirahmati dan diberkati Allah selalu.. “

” Cantiknya mak mertua, hb auntie smg pjg umur diberi kesihatan yg melimp4h ruah hingga hujung ny4wa.. “

” Seb4k tengok mak datin bagi ucapan utk anak-anak dia. Bila dah berumur ni, memang akan rasa sensit1f skit, cepat sed1h.. “

” Baik Dato dan Datin, patut lah rezeki melimp4h ruah, tengok lah, meraikan kedua ibu mereka mcm mana, masyaallah.. “

” Selamat hari lahir mak cik, alahai s4yu saya tengok mak cik cakap, jangan nang1s-nang1s, anak-anak smua ada tu.. “

” Datin pun sed1h last tu, bila dia nak pel0k mak dia. Ucapan seorang ibu buat anak-anaknya yang sangat mendalam maksudnya.. “

Walaupun majlis tersebut diraikan di rumah, namum adanya anak-anak dan menantu cukup membuat ibu Datin Shahida terh4ru. Apa-apa pun, selamat hari lahir buat ibu Datin Shahida, semoga Puan Rohani sentiasa dimurahkan rezeki dan sihat selalu, Aminn.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Aliff Shukri, Nur Shahida, Rohani Hassan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..