” Sama mirip muka dua beradik ini tidur, bibir Aura cantik.. ” – Netizen

Yana Samsudin Kongsi Gambar Anak-Anaknya, Aisy Mateen Dan Aura Aisy Sofea Yang Sedang Tidur Cur1 Perhatian Peminat. Ala Comelnya Keduanya, Muka Sama !!

Bergelar anak kepada selebriti pastinya menjadi tumpuan ramai peminat. Kebanyakan selebriti suka berkongsi gambar dan video anak mereka di laman Instagram mereka dan kebanyakannya anak mereka turut mempunyai akaun instagram sendiri. Begitu juga anak kepada selebriti Yana Samsudin dan Fadzil Zahari iaitu Aisy Mateen and Aura Aisy Sofea.

Meninjau ke laman Instagram milik Mateen, telah dikongsikan sekeping gambar Mateen bersama dengan adiknya, Aura yang sedang lena tidur. Mateen kelihatan sedang tidur lena sambil melent0kkan kepalanya di kepala adiknya. Jika dilihat, wajah Mateen dan Aura seperti sedang berpur4-pur4 tidur.

Menerusi kapsyen yang ditulis pada posting tersebut, mengucapkan selamat pagi untuk semua pengikutnya dan memberitahu bahawa Mateen betul-betul tidur dan bukan berlakon tidur. Telatah Mateen dan Aura dengan gaya yang tersendiri meraih perhatian pengikutnya.

Cara tidur dan wajah mereka kelihatan serupa. Dapat dilihat hubungan akrab kedua adik-beradik tersebut dan terserlah rasa kasih sayang yang mendalam Mateen kepada adiknya. Nampak begitu istimewanya hubungan kedua adik-beradik ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata pengikut memuji kecomelan kedua adik-beradik tersebut dan mengatakan wajah mereka kelihatan sama keduanya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Comelnya Baekkk…. Morning¬≤ .. Love… twin.. Alala comey je dedua ni.. Sama mirip muka dua beradik ni tidur.. bibir Aura cantik.. “

“Morning..Comelnya Mateen dgn adik… Sepesen je muka awk 2 beradik.. Jaga2 jangan hemp4p adik.. Aloloo.. tidur pun comel..”¬†

” Bibir si kecik tuh mcm tgh mnc0ng mmuah… tomeyy.. comel dua beradik ni tidur auraaisysofea aisymateen.. “

Pepatah Melayu ada mengatakan bahawa istimewanya hubungan adik-beradik seperti air dicinc4ng tidak akan put0s kerana pertalian yang unik ini yang akan kekal selama-lamanya tanpa dapat dipisahkan. Adik beradik akan ada ketika susah dan masa senang.

Pastinya Yana amat gembira melihat hubungan baik yang terbina antara Mateen dan Aura. Apatah Mateen nampak begitu mengasihi Aura. Semoga Mateen and Aura membesar menjadi anak yang soleh dan solehah dan membanggakan kedua ibubapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aisy Mateen, IG Yana Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..