” Simple video, tapi boleh buat semua orang menang1s.. ” – Netizen

Video Raya Gabungan Farah Ahmad Dan Ibu Mertuanya, Fauziah Nawi Buat Ramai Yang Menonton Menjadi Seb4k Dan Mengalirkan Air Mata. Alahai Macam Iklan Raya Dah, So T0uching !!

Keakraban pelakon Farah Ahmad bersama mertuanya, Fauziah Nawi sering kali mendapat pujian ramai. Malah, meskipun setelah pemergian suaminya, Pit Hanif, hubungan menantu dan mertua ini masih erat seperti anak dan ibu kandung.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Farah telah berkongsi satu video yang menggabungkan videonya dan video Fauziah Nawi dalam satu frame. Perkongsian tersebut telah menarik perhatian ramai di laman media sosial.

Manakan tidak, meskipun hanya video pendek, penyampaian mereka begitu mendalam bagi yang sudah menonton kerana ia menggambarkan seorang anak yang mahu pulang beraya bersama ibunya dengan keadaan pandam1k C0v1d-19 yang masih belum reda.

Menerusi video itu juga, Fauziah Nawi telah berkata dia tidak apa-apa jika anak-anak dan cucu-cucunya tidak pulang berhari raya bersamanya. Malah bagi Fauziah, kesihatan dan nyaw4 ahli keluarga itu lebih berharga buatnya.

Selain itu, walaupun Farah tidak mengeluarkan suara dan hanya menggunakan bahasa tubuh dalam video tersebut sudah cukup membuat ramai yang merunt0n jiwa menonton video raya menantu dan mertua ini.

Tonton perkongsian video itu di bawah ini:

Di ruangan komen, rata-rata yang sudah menonton video Farah dan ibu mertuanya itu telah memberikan komen bahawa video tersebut turut membuatkan mereka menjadi seb4k. Antara komen-komen netizen adalah :

” Bila dia cakap, dah jangan nang1s, mmg mata da start rasa nk berair dah. Nti pagi raya lg lah.. “

” Hati seorang ibu yang kasihnya kepada anak-anak. Sed1h plk tengok video ni, selamat hari raya semua.. “

” Video yang ringkas, tapi membawa banyak makna dan nasihat, ad0i seb4k plah pulak tengok.. “

” Weh sed1h lah, tengok muka pun dah sed1h, Farah tak cakap pun, sampai penghayatan tu.. “

” Video raya yang buat ramai orang rasa sedih, yelah dah dua tahun kita tak rasa apa tu erti raya, hurmmm.. “

” I pula yang sed1h, tapi tengok juga video ni berkali-kali, raya yang tak bermakna tanpa keluarga di sisi, rasa kosong jiwa.. “

” Simple video, tapi boleh buat semua orang menang1s, memang terbaik lah. Semoga kita smua sentiasa dilindungi oleh Allah daripada penyak1t berbah4ya.. “

Pada akhir Ramadan ini, mari lah kita sama-sama berdoa agar pandem1k ini akan berakhir secepat mungkin dan kita dapat kembali menjalani kehidupan seperti dahulu dan merasa suasana hari raya. Terima kasih buat Farah dan Fauziah Nawi, video yang sangat bermakna ini.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Farah Ahmad, Fauziah Nawi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..