” Sekian lama setelah belasan tahun akhirnya, tahniah Fida.. ” – Netizen

Fida Ibrahim Kongsi Berita Gembira Selamat Bergelar Isteri Dan Muatnaik Gambar Bersama Suaminya. Wah Ini Rupanya Jejaka Yang Berjaya Mencur1 Hati Fida. Kalau Sudah Jodoh Tidak Ke Mana, Sepadan Sangat !!

Nama Rafidah Ibrahim atau lebih dikenali peminat dengan nama Fida pernah mewarnai dulu seni tahanair suatu masa dahulu. Membina kerjaya sebagai pelakon dan penyanyi, Fida kini lebih fokus dengan perniagaannya.

Menyambut ulangtahunnya yang ke 35 tahun pada bulan Mac yang lalu, Fida tetap cantik seperti dahulu. Menurut laporan Portal Harian Metro bertarikh 4 Januari, Fida memaklumkan sudahpun menemui jodohnya dan lebih menarik Fida sendiri yang melamar jejaka itu.

Perkenalan mereka yang sudah lebih 10 tahun berjalan dan jejaka itu juga seorang ahli perniagaan. Pada Ketika itu Fida berjanji akan mended4hkan wajah bakal suaminya apabila tiba masanya nanti. Hasil tinjauan kami di Instagram Rafidah, baru sahaja kira-kira sejam yang lalu Fida berkongsikan berita pernikahannya itu.

Selamat bergelar isteri kepada Shahzemir bin Shahzulkarib, pasangan ini dinikahkan semalam iaitu pada tanggal 5 Mei. Majlis ini hanya dihadiri adik beradik dan keluarga terdekat sahaja demi mengikut SOP yang menghadkan jumlah kehadiran.

Jom baca perkongsian di bawah :

Khabar gembira ini mendapat ucapan tahniah daripada peminat. Wah akhirnya Fida bergelar isteri dan antara komen-komen peminat :

” Masha Allah kak rafidah ibrahim. Tahniaah dari manager jadi man of her. Semoga bahagiaa berkekalan hingga kesyurga.. “

” Finally happy for u both, congrats adikku till jannah insha Allah. Hey dengan manager mu juga ye hehe. Kalau jodoh tak ke mana.. “

” Alhamdulillah Selamat Pengantin Baru Kak rafidah ibrahim dan mir. Tahniah. Semoga Allah memberkahimu dan juga memberkahi suamimu serta mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.. “

” Tahniah. Selamat Pengantin Baru Fida dan pasangan. Veil Fida cantiknya, berseri-seri sangat pengantin ni. Semoga selamat hingga ke jannah.. “

” Alhamdulillah, semoga kebahagiann milik mu fida. Tahniah sama cantik sama padan. Akh1rnya Fida Mitto bersatu juga.. “

” Congrats babe. Selamat pengantin baru dan semoga berkekalan hingga ke jannah. so beautiful la Fida.. “

” Ya Allah Rafidah ibrahim dan mito. Sekian lama belasan tahun akh1nya, congrats adinda. from kak sheila TEAM GEMPAK DESA ASTRO DULU2.. “

Alhamdulillah segala perancangan untuk hari bahagia mereka berjalan lancar. Selamat pengantin baru dari kami di Berita Kopak untuk Fida dan suami. Semoga perkahwinan ini sentiasa dirahmati Allah dan berkekalan sehingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rafidah Ibrahim, Portal Harian Metro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..