” Muka Ustaz sama dengan isteri, comel isteri Ustaz.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Keluarga, Wajah Isteri Imam Muda Asyraf Raih Perhatian Netizen. Eh Nampak Seiras Lah, Manis Dan Cantik Isteri Ustaz !!

Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan atau lebih dikenali sebagai Imam Muda Asyraf merupakan juara pertama program pencarian imam di kalangan generasi muda iaitu Imam Muda. Sejak menjuarai pertandingan tersebut, Imam Muda Asyraf mula dikenali ramai.

Menerusi akaun Instagram, Imam Muda Asyraf telah memuatnaik beberapa gambar keluarganya ketika berbuka puasa di sebuah hotel tempoh hari. Imam Muda Asyraf jarang berkongsi gambar keluarganya di media sosial.

Perkongsiannya kali ini telah meraih perhatian ramai netizen dengan mendapat sejumlah 11 ribu tontonan buat masa ini. Wajah isteri Imam Muda Asyraf telah mencur1 perhatian netizen kerana cantik dan manis orangnya.

Ada yang menyatakan wajah Imam Muda Asyraf dan isteri nampak sangat seiras sekali. Nampak seperti adik-beradik pun ada kan. Bak kata orang tua-tua, jika pasangan suami dan isteri memliki wajah seiras, ini bermakna jodoh mereka panjang dan berkekalan.

Namun apa pun semuanya ditentukan oleh Allah SWT. Imam Muda Asyraf juga turut memuatnaik gambar bersama tiga orang cahaya matanya dan juga bersama rakan -rakan yang lain ketika majlis berbuka puasa.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Kebanyakan mereka memuji wajah manis isteri Imam Muda Asyraf yang bernama Nur Husna Yusoff. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Jarang ye ustaz.. Saya 2 tahun dah tak gi hotel…. Saya nak gi umah ustaz yang kat Bangi tu macam ballroom hotel.. Ustaz.. “

” Steadyy imam.. Kemah ustaz kite.. Anak Imam Muda yg no 2 sangat kreatif berposing.. cantik isteri imam.. “

” Penuh meja lauk tu imam.. Tu tak reti tuu.. Kalu reti lg tak tau la.. Hihi maaf mam gurau.. Lawa sungguh wife ustaz. Bila2 nanti boleh kenalkan dgn saya.. “

” Muka ustaz sama ngn isteri.. Comey wife ustaz.. Happy Family.. dah besar2 anak2 Ustaz. Kirim salam kat Husna noo.. “

” Bertambah cantik isteri ustaz. senyum selalu. Manih wife ustaz.. Ustaz sempoi naa.. happy to see whole family.. “

” Manis muka isteri ustad, pasangan bahagia.. Dan2 tak pandai mkn kt otel.. sy beerbuk makan lauk kmpung je mam.. kita rakyat marhein je.. “

” Imam ajak la saya.. Insha Allah nti terus tak nak Makan kat hotel.. Terbaikk.. mkn jea ustaz.. rasa nikmat mkn kt Hotel… klu sis hent4m jea lah.. “

Nampak serasi dan sepadan Imam Muda Asyraf dan isteri. Semoga Imam Muda Asyraf sentiasa bahagia bersama isteri dan anak-anak tercinta. Selamat menunaikan puasa di bulan Ramadhan yang masih berbaki beberapa hari saja lagi ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Imam Muda Asyraf

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..