” Hati berbunga lain macam eh Kepeng hehe. Go go go.. ” – Netizen

Video Gelagat Syazwan Zulkifly Bersama Wan Sharmila Ketika Sho0ting Drama Baru Raih Perhatian Peminat. Wah Kembali ‘ Bersatu ‘ Lah Sweet Couple Ni. Seorang M4lu-M4lu Meow, Seorang Lagi Terlebih Excited. Haha !!

Gandingan Syazwan Zulkifly dan Wan Sharmila dalam drama melet0p, 7 hari Mencintaiku membuatkan nama mereka semakin menjadi sebutan. Keserasian antara mereka membuatkan peminat mengusik mereka dan berharap pasangan ini berjodohan di alam nyata.

Selesa bergelar sahabat, baik Syazwan mahupun Lala senang bergandingan bersama. Syazwan juga suka mengusik dan menyakat Lala membuatkan hubungan mereka menjadi mesra. Setelah lama tidak bergandingan, kini lakonan mereka bakal dapat disaksikan dalam telemovie sempena Aidilfitri nanti.

Meninjau akaun Instagram Kpenqxlala ( akaun kelab peminat Syazwan dan Lala ), telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat pasangan ini ketika di set penggambaran. Memakai baju sedondon berwarna merah, nampak gembira sahaja dua wajah kesayangan ramai ini.

Kalau tak ‘masuk air’ bukan Syazwan lah namanya. Dalam nak bergambar pun, sempat lagi menjel1ng Lala di sebelah. Untuk makluman, drama ini juga membariskan pelakon hebat lain seperti Syafie Naswip dan Fauziah Nawi.

Jom tonton video di bawah :

Syazwan juga ada berkongsi di Instagramnya gambar bersama Lala dan memaklumkan sekian lama tidak berlakon bersama, drama ini mengubat rindunya pada pasangan serasinya ini. Amb0i Kepeng, puji Lala ada makna ke tu.

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat Syazwan dan Lala ini menarik perhatian peminat. Seronok betul Syazwan apabila ada bersama Lala. Antara komen-komen peminat :

” Dah lama tak berjumpa m4lu-m4lu kucing pulak haihhh. melting cam gini.. lala memang cantik merah sedondon raya nanti tema merah.. “

” Setelah sekian lama tak jumpa. sorang m4lu m4lu meow, sorang terover excited. bahagia btul muka kepeng dpt jumpa lala.. “

” Hahaha yeay rindu dah 2 orang ni. Dah la muka sama, 10 malam terakhir ni. Jom doakan jodoh dorang haha.. kita lak sengih sengih tengok dorang ni.. “

” So sweet, m4lu m4lu pulak. Cepatlah dia orang ni naik pelamin. Eksaited kepen, kak lala m4lu m4lu meow.. “

” Suka tengok depa ni, nampak serasi sangat. Bila dengan lala, automatik sweet jadinya. Hati berbunga lain macam eh kepeng hehe. go go go.. “

” Memang la cantik.. sama cantik sama segak sama sepadan.. eh bahagia sangat tu muka dia haippp. Tak sabar nak tengok.. “

” Dengan 2 orang kesayangan ni excited kita lain macam sikit, hihi. tak macam dengan artis lain bila kepeng dengan lala ni. Chemistry sangat.. “

Dah kena usik balik Kepeng dan Lala dengan peminat. Memang nampak extra happy tu, peminat pun suka dan mendoakan semoga ada jodoh Kepeng dan Lala ini. Apa pun, pastinya drama yang hebat dan mendapat sambutan nanti. Semoga success selalu Kepeng dan Lala.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kpenqxlala , IG Syazwan Zulkifly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..