” Aliff Aziz nampak berisi, ingat Zul Ariffin tadi.. ” – Netizen

Bella Astillah Kongsi Gambar Terbaru Bersama Suaminya, Aliff Aziz. Kapsyen Yang Ditulis Oleh Bella Raih Perhatian Peminat. Wah Sweetnya Pasangan Ini, Aliff Nampak Semakin Sad0 Lah !!

Umum mengetahui bahawa penyanyi Bella Astillah dan Aliff Aziz pernah bercera1 dan kembali ruj0k sebagai suami isteri ketika mereka masih dalam edah. Hasil perkongsian hidup bersama, mereka dikurniakan dua orang anak iaitu Ayden Adrean dan Ara Adreanna.

Meninjau laman Instagram milik Bella, telah dikongsikan sekeping gambar Bella dan Aliff. Bella kelihatan mengenakan baju berwarna putih sedondon warna dengan Aliff dan memel0k erat suaminya itu. Aliff dan Bella tersenyum lebar dan terserlah wajah kebahagiaan pada keduanya.

Menerusi kapsyen tulisan Bella, Bella mengatakan tiada siapa yang boleh menjamin sama ada orang itu baik atau tidak jika bukan kita yang mempercayainya. Hanya kita sahaja yang tahu baik dan bur0k pasangan hidup kita. Bella percaya kebahagian rumah tangga adalah apabila memaafkan satu sama lain.

Perkongsian itu berjaya meraih ribuan tanda suka dan ratusan komen daripada peminat. Menariknya, penampilan Aliff jadi perhatian. Aliff kelihatan berjambang dan juga berisi dalam gambar tersebut. Sekali imbas seperti pelakon Zul Ariffin.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Peminat memuji sikap yang ditunjukkan oleh Bella. Selain itu juga, turut mendoakan kebahagian buat pasangan ini. Antara komen-komen peminat :

Slh satu perempuan tidak pernah put0s asa dgn pasangannya.. Dia ttp pcaya dan bg harapan pasangan nya akan berubah. So proud of u bella.. “

“ Respect sangat dgn bella.. Suka sangat positive vibes.. quotes dari bella.. iamaliffaziz Jaga Bella.. she a strong women.. Moga kekal bahagia till jannah. Aamiin..

“ Wah lama tak nampak aliff.. ni baru perasan dah berisi.. Abang Alif semakin sihat..  Semoga uols bahagia hingga ke syurga.. “

“ Ehh igt zul Ariffin tadi.. nice caption.. Sweet couple suka tgk.. Alhamdulillah.. Semoga Bahagia mawadah sakinah warohmah.. dan sentiasa berubah ke arah yg lebih baik.. “

“ Allah bayar kesabaran bella.. hapy for you.. Semoga uols bahagia hingga ke syurga.. you are extraordinary bella.. hope iamaliffaziz hargai smua ni.. “

“ Hensem plk bila berjambang.. Alif aziz nmpk berisi.. C0py paste ara dan ayden.. Alhamdulillah bahagia.. Wishing all good things to you Bella..  “

“ Bagus bellaastillah ni .. dia support alif utk berubah jadi yg lebih baik .. kesabaran dia terbalas juga akhirnya.. alhamdulillah.. Semoga pengorbanan yg berbaloi.. insyaAllah.. “

Semoga Bella dan Aliff dirahmati Allah SWT, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan sentiasa ceria bahagia bersama anak-anak. Selain itu mahligai yang dibina berkekalan sehingga ke Jannah. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..