” Sama sebijik, macam kembar.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Reaksi Wajah Yang Menghiburkan. Wajah Awal Ashaari Dan Anaknya, Lyla Amina Raih Perhatian Peminat. Wah, Nampak C0py Paste Habis. Sama Sangat !!

Menerusi akaun Instagram, Awal Ashaari telah berkongsi gambarnya bersama Lyla Amina. Lyla merupakan cahaya mata kedua Awal, hasil perkongsian hidupnya bersama pelakon dan model Scha Alyahya.

Gambar yang dikongsikan menunjukkan Awal men1ru ekspresi muka Lyla. Ia turut dikongsikan di akaun Instagram milik Lyla. Wajah Awal men1ru wajah Lyla yang sedang menang1s telah meraih perhatian peminat.

Ini kerana wajah kedua ber4nak ini sangat seiras sekali. Boleh dikatakan wajah Lyla banyak mengikuti wajah Awal. Sekali imbas macam kembar pula kan. Maklumlah sudah namanya anak ber4nak.

Perkongsian ini telah hampir 20 ribu tontonan buat masa ini. Kebanyakan peminat bersetuju dan mengakui bahawa wajah Lyla sangat mirip dengan bapanya. Malah ada juga menyatakan wajah anak sulung mereka iaitu Lara Alana juga seiras.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Nampaknya kedua-dua anak Awal banyak mewarisi wajahnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Sebijik ajk Lara skli kembar 3.. Haha.. salah ayat tu.. yg mna satu daddy, mna satu awal? Hahahahaha.. sama la daddy dengan Lyla.. “

” C0py paste and soooo cute.. sama sebijik.. macam kembar.. sama dohh.. sama sama cute.. kembar lara juga.. “

” Sama…muka Awal sgt ni.. Yg b4pak boleh tepi sikit??? Nk tengok minaaa.. Hey..sama sgt muka korg ank ber4nak.. “

” Okay gini gya muka abh dia.. Woo same same sebiji b4pak hang.. Seketol sama.. Sama laaa hahaha.. “

” Hahahahhaaa…awal vs awal junior..sama sgt2 ni awalashaari .. hopefully schaalyahya x tersil4p bg susu botol nnti..just kidding.. “

” Like daddy like daughter.. C0py paste… Sebijik anak and daddy. Sweet sgt2.. mata mana mata.. carb0n c0py original.. “

” Hahahaha 100 peratus c0py paste daddy. Wahhh..mana beli mesin photostate? awalashaari hahahaa.. “

Bak kata orang tua-tua, sejuk apabila anak perempuan banyak mengikut wajah si bapa. Nampaknya lepas ni kena dapatkan anak lelaki pula. Mana tahu banyak mengikut wajah Scha pula. Apapun semoga Lyla Amina membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lyla Amina, Awal Ashaari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..