” Muka ger4m k0yak tisu pun comel lah Aisha ni.. ” – Netizen

Fasha Sandha Kongsi Video Gelagat Anaknya, Aisha Amaira Yang Buat Ramai Terhibur. ‘Mar4h’ Sungguh Aisha Dengan Tisu Tu, Part Tangan Tu Ger4m Tengok !!

Terasa seperti baru sahaja pelakon cantik manis, Fasha Sandha melahirkan anak ketiganya. Rupanya, pej4m celik bayi perempuan yang telah diberikan nama sebagai Aisha Amaira binti Mohd Aidil sudah pun berusia 8 bulan.

Ada sahaja perkongsian mengenai si kecil ini oleh ibunya di laman media sosial mencur1 tumpuan ramai. Manakan tidak, Aisha yang berkulit putih gebu dan badannya yang m0ntel buat sesiapa yang memandang pasti terleka melihat kecomelannya.

Terbaru, menerusi akaun Instagram, telah dikongsikan oleh Fasha akan video gelagat anak ketiganya itu yang sedang meng0yak tisu. Kongsi Fasha pada p0stingnya itu lagi, Aisha begitu ger4m melihat tisu yang ada pada tangannya.

Bagi yang menonton perkongsian video oleh Fasha tersebut pasti terhibur melihat m1mik muka si kecil ini yang kelihatan sungguh ger4m meng0yak tisu. Malah Aisha yang kini sudah pandai duduk kelihatan begitu comel.

Tonton perkongsian video itu di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, rata-ratanya memuji akan kecomelan Aisha dan terhibur melihat gelagatnya yang sedang meng0yak tisu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Ishhhh comel lah anak Fasha Sandha ni, ger4m tau tengok, kalau ada depan mata ni, dah lama pic1t-p1cit.. “

” Muka ger4m tisu pun comel Aisha ni, alahai dah besar dah dia, makin bertambah comel si kecik ni.. “

” Putih gebu betul, tangan k0yak tisu tu deb4b-deb4b betul. Membesar dengan jaya yer Aisha cute.. “

” Pandai lah dia, tak masukan tisu dalam mulut, mont0k betul jari tangan Aisha ni, mama Fasha jaga elok .. “

” Nape chomel sangat ni, suka lah tengok video-video Aisha ni, dah la comel, nampak bijak pula tu.. “

” Baru kecil dah comel ter0k, nanti besar mesti cantik si Aisha ni, alahai terhibur tengok gaya dia dengan tisu tu.. “

” Sampai nak terkelu4r b1ji mata tu, dik0yaknya tisu, memang nampak ger4m sangat-sangat Aisha dengan tisu.. “

Memang comel betul gaya Aisha dalam video tersebut, patutlah ramai yang ger4m dengan si kecil ni. Apa-apa pun, semoga Aisha membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..