” Comel-comel, bila pulak dapat baby baru.. ” – Netizen

Irma Hasmie Kongsi Gambar Anak-Anaknya, Redza Syah Irfhan Dan Irma Nur Naylie Tetapi Wajah Farish Arman Cur1 Perhatian Peminat. Comelnya Farish !!

Sejak C0v1d 19 mel4nda negara kita dan kaw4lan perint4h pergerakan dijalankan, C0v1d 19  telah mengubah cara kita menjalankan kehidupan seharian. Masyarakat terp4ksa menjalankan kehidupan norma baru yang berbeza dengan cara kebiasaan yang kita biasa buat. Ini termasuk sistem pendidikan negara kita, di mana pembelajaran terp4ksa dijalankan secara talian.

Meninjau ke laman Instagram milik Irma, Irma telah berkongsi gambar anak-anaknya, Redza Syah Irfhan, Irma Nur Naylie dan seorang bayi lelaki yang diberi nama Farish Aiman. Farish dipegang oleh Naylie sambil Irfhan duduk di sisi Naylie. Ketiga-tiga tersenyum lebar ketika gambar mereka di rakam.

Menerusi kapsyen tulisan Irma, Irma mengatakan bahawa selepas ini Irma kena menyediakan dan menguruskan Pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran di rumah (PdPR) memandangkan sesi pembelajaran sekolah akan diteruskan secara PdPR selama dua minggu selepas cuti Hari Raya Aidilfitri dan pada tanda pagar telah diletakkan nama ketiga-tiga anak tersebut.

Perkongsian tersebut telah menarik perhatian peminatnya, ada yang tertanya-tanya mengenai Farish. Ini kerana Irma kerap kali berkongsi gambar Farish di laman Instagram miliknya. Setahu mereka, Irma hanya mempunyai dua orang anak iaitu Irfhan dan Naylie.

Jom baca perkongsian di bawah:

Rata-rata peminat bertanya mengenai Farish dan ada yang mengucapkan tahniah atas kelahiran bayi tersebut di ruangan komen. Selain itu, turut mendoakan agar segala urusan Irma semasa PdPR nanti dipermudahkan. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Yg bby tu ank irma ke?.. bila pulak dpt baby baru.. Baru tau irma dah jadi mama anak 3.. beautiful family.. Comel2.. “

Alololo comel nya dia.. Lah baru tahu ada baby pulak..comel pulak tu.. Alhamdulillah.. Tahniah.. Tak tau pun naylie dh jd kak ye?..

“ YA ALLAH.. lawa2 betul anak.. Tu baby cousin kepada irfan n naylie.. Irfhan dan naylie mcm bagi hint je tu mommy irmahasmie.. Tak apa.. Mommy hebat… “

“ Alahai comey nyer.. Bila bersalin.. baru tahu.. tahniah Kak irmahasmie.. Iye kan mommy irmahasmie kene jadi teacher semula mommy2 macam Kita ni.. “

“ Tabah mommy.. irmahasmie good luck sis.. semoga dipermudahkan segala urusan harian irma sekeluarga.. Amin.. “

Bagaimanapun seorang peminat telah meninggalkan komen memberitahu bahawa Farish merupakan sepupu kepada Irfhan dan Naylie.

Tak salahpun kiranya Irma ingin menambah bilangan ahli keluarga, memandangkan Irfhan dan Naylie pun sudah besar. Apatah lagi boleh dilihat Naylie sudah pandai menjaga adik. Pastinya mereka berdua akan gembira dengan penambahan ahli baru dalam keluarga.

Selain itu, semoga segala urusan Irma sepanjang PdPR yang akan berlangsung tidak lama lagi akan dipermudahkan. Bukan mudah untuk belajar online, menjadi guru dan mengajar anak-anak kita. Diharap C0vid 19 akan dapat dikaw4l dan anak-anak dapat ke sekolah semula. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Irma Hasmie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..