” Berjurai air mata, tak tahan tengok anak dan ayah ni.. ” – Netizen

Amin Idris Terima Kej0tan Panggilan Video Daripada Anak Sulungnya, Nurul Iman Qistina Ketika Live Di Rancangan Borak Dulu Baru Buka. Sayu Melihat Anak Dan Ayah Sama-Sama Menang1s Kerinduan !!

Bagi ibu bapa yang mempunyai anak yang t1nggal di asrama, pastinya kerinduan sudah mula terasa apatah lagi banyak sekolah yang ditut0p g4ra-g4ra penul4ran C0v1d-19. Anak tidak dibenarkan pulang ke rumah dan perlu kekal di asrama.

Meninjau akaun Instagram Amin Idris, satu video telah pun dikongsikan yang memaparkan kej0tan yang diberikan oleh penerbit rancangan Borak Dulu Baru Buka. Amin tidak perasan pada awalnya pemanggil di talian adalah anak sulungnya, Nurul Iman Qistina.

Terp1sah demi menuntut ilmu, terpancar kesed1han anak dan ayah ini apabila kedua-duanya tidak dapat menahan air mata. P1lu pula mendengar Amin bertanyakan anaknya itu sama ada sihat atau pun tidak.

Dalam tang1san pun, suara Amin memanggil Qistina lembut sahaja dan perkongsian ini telah mendapat perhatian ramai penonton. Amin sememangnya akrab dengan semua anak-anak perempuannya. Bila air mata seorang ayah tump4h, yang menonton pun turut sama merasai kesed1han.

Jom baca perkongsian di bawah :

Pada perkongsian terdahulu, Amin memberitahu Qistina sudahpun memasuki asrama. Jarang melihat sang ayah yang menitis air mata apabila menghantar anak pulang ke asrama ni. Ayah yang penyayang dan berjiwa lembut Amin ni rupanya.

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar-gambar seterusnya.. )

Tang1san Amin dan Qistina ini telah meraih perhatian ramai dan rata-ratanya turut sayu menonton video mereka. Antara komen-komen peminat :

” Allahu, sed1hnya abang Amin. Kita kat rumah pun menang1s sahabat. Kasih seorang ayah yang tiada galang ganti.. lembut je panggil anak sayang..”

” Aaa tengok muka kakak qistina pon mcm rindu sangat daddy dia. Sabar k abang amin. Nang1s akak tengok tadi.. Jarang jumpa ayah panggil anak manja camni..”

” Allahu dengan kami kami sekali duk nang1s siap rewind semula. Tak puas tengok kakak sed1h dan daddy nang1s tu.. “

” Serius sed1h tengok tadi. Kasih ayah membawa bahagia. Takpe sikit hari lagi boleh balik dan jumpa ye. Sweet anak dan ayah ni.. “

” Saya join nang1s sama tadi… sbb saya juga rindukan dua org anak saya di asrama yg dah sebulan tk berjumpa… kerinduan tu tk terucap.. “

” Nak menitis air mata jugak tengok air muka anak tu. Last last tak tahan sama-sama ikut menang1s tengok Amin dan qistina.. “

” Dengan aku sekali mata masuk habuk. Berjurai air mata tak tahan tengok air mata anak dan ayah ni. Tersentoh betul hati ni.. “

Ramai juga yang menang1s ketika menonton rancangan ini dan dapat dilihat di ruangan komen posting Amin ini. Apa pun, sedikit hari sahaja lagi Qistina akan pulang ke pangkuan keluarga. Semoga Qistina menjadi anak yang solehah dan sentiasa membanggakan ayah dan keluarga.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amin Idris , Youtube Channel CELiQ Official TV

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..