” Bahagianya tengok dua ibu ini rukun selalu.. ” – Netizen

Video Bek4s Isteri Datuk Khalid, Datin Seri Tengku Zawyah Tengku Izham Bersama Anak Datuk Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Dapat Pujian Ramai. Alahai, Comel Lah Si Ketul Tu Tidur Atas Tangan Mummy Teezac !!

Tanggal 18 April lalu, penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza telah selamat melahirkan cahaya mata keduanya. Perkongsian khabar gembira itu telah dib4njiri ucapan tahniah daripada warganet di laman media sosial.

Terbaru, menerusi akaun Instagram milik Muhammad Afwa telah berkongsi satu video yang diambil menerusi Ig story Datuk Siti yang menunjukkan kedatangan bek4s isteri Datuk K datang melawat bayi Datuk Siti, Muhammad Afwa.

Perkongsian tu dirakam sendiri oleh penyanyi terkenal itu dan dalam video itu juga, sempat Datuk Siti mengucapkan terima kasih kepada Datin Seri Tengku Zawyah kerana datang untuk melawat anak kecilnya.

Menerusi video itu juga, kelihatan Muhammad Aafwa sedang diduk0ng oleh Datin Seri Zawyah dan sempat Datin Seri Zawyah berkata dirinya telah datang lewat untuk melihat si kecil, Muhammad Afwa.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji melihat keakraban Datuk Siti dan Datin Seri Zawyah. Antara komen-komen tersebut adalah :

” MashaAllah, saya respect dgn their good relationship, respect sgt msg2 bahagia dgn pasangan dan life msg2.. “

” Punya hati yang mulia, alhamdulilah, moga Allah merahmati kedua keluarga ini, aamiin.. “

 ” Bahagianya tengok dua ibu ini rukun selalu, semoga ianya akan berkekalan hingga ke akhir hay4t.. “

 ” Wah Afwa dengan mummy teezec lah, sedapnya tengok si ketul ni tidur, nyenyak betul.. “

” Melupakan kenangan silam bukan mudah, tapi memang tabik betul lah dengan Teezec memang tak smua orang kan blh.. “

” Alhamdulillah, sukaa tengok keluarga besar ni sama-sama baik, semoga silaturrahim ini akan berkekalan.. “

” M0ntelnya Afwa, hehe auntie teezec datang tengok si ketul yer, lembut je tengok Tengku Zawyah dan Datuk Siti bercakap, penuh sopan masing-masing.. “

Datuk Siti dan Datin Seri Zawyah memang sangat akrab, malah ketika Aafiyah lahir dulu pun, Datin Seri Zawyah datang melawat. Apa-apa pun, semoga ik4tan keluarga besar ini akan kekal bahagia bersama bukan sahaja di dunia malah hingga ke jannah, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Muhammad Afwa, Teezac, Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..