” Senyuman dan mata Cinta mirip mommy lah.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Mawar Rashid, Raden Seri Rossabella Cinta Bersama Raf Yaakob. Senyuman Dan Gelak Tawa Cinta Buat Ramai Cair. Alahai Makin Comel Lah, Dah Nampak Macam Muka Mommy !!

Nama yang cukup unik dan indah, Raden Seri Rossabella Cinta merupakan cahaya mata pelakon Mawar Rashid dan suaminya, Raden Ahmad Faizal. Manja dipanggil Cinta, Cinta merupakan anak kedua Mawar.

Menerusi akaun Instagram, satu video Cinta telah dikongsikan. Video tersebut dimuatnaik oleh suami Mawar memaparkan Cinta sedang diagah oleh Raf sendiri. Cinta dilahirkan pada Januari lalu dan kini sudah berusia 4 bulan.

Walaupun tidak dapat mendangar bunyi suara Cinta kerana video tersebut telah diletakkan muzik latar belakang, namun wajah dan senyuman Cinta mampu menca1rkan sesiapa yang memandangnya.

Ramai menyatakan wajah Cinta semakin mirip dengan wajah ibunya. Jika diperhatikan wajah Cinta sudah banyak berubah-ubah sejak dilahirkan. Cinta dilihat semakin comel. Maklumlah ibu Cinta pun cantik orangnya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video ini telah membuatkan ramai netizen ger4m melihat wajah Cinta. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Sweetnye senyuman baby girl ni… cairkan hatiku.. pewaris kecantikan mommynya.. indahnya ciptaan Allah…”

” Cinta dah pandai di agah… kiut sgt.. Senyuman, mata Cinta mirip mummy la.. So cute and adorable… her smiles melts all… such blessings .. “

” So sweet.. comelnya bby… hilang semua masalah bila tgk bby.. senyum jeee comel.. semoga menjadi anak yang solehah.. “

” Comell.. Mcm muka mawar… Comeyyyy sangat.. Baby muka cute manja.. Labuhnya pipi. Sedapnya kalau dapat gom0l² t0ink t0in.. “

” Yaa Allah comel-nya Cinta ni… rambut-nya tebal pulak… Sejuk mata memandang.. rupa seindah nama.. muka mawar sebutir.. “

” Alaaaa comelnyaaa awak semoga membesar dengan sihat dan semoga menjadi penyejuk hati mommy dan daddy.. “

” Comel macam mummy, senyum pun macam mummy.. comel sangat cinta.. suka sangat dia diagah.. ger4m aihh.. “

Bak kata pepatah, mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Semestinya Cinta mewarisi kecantikan ibunya kan. Semoga Raden Seri Rossabella Cinta membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Raf Yaakob

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..