” Sebiji macam arw4h Achik, seirasnya muka.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Sekitar Sambutan Hari Lahir Anak Arw4h Achik Spin, Puteri Sumayya Yang Ke 12 Tahun. Cantik Dan Manis Orangnya, Memang C0py Paste Muka Arw4h Sangat !!

Pastinya ramai yang masih ingat dengan Achik Spin yang popular sejak tahun 1998. Pemergian Achik pada usia yang muda ak1bat kemal4ngan jalan raya pada tahun 2010. Hasil perkahwinan dengan isterinya, mereka mempunyai tiga orang cahaya mata namun seorang daripadanya juga telah ‘pergi’ menemui Ilahi.

Menerusi akaun Instagram isteri arw4h Achik iaitu  H. M. Rose Zaitul Suriani Wati Maarof, beberapa gambar ketika sambutan hari lahir anak mereka telah dikongsikan. Puteri Sumayya kini sudah berusia 12 tahun.

Sambutan hari lahir Sumayya diadakan di Hotel Royal Chulan, Seremban pada 29 April yang lepas. Majlis diadakan ketika berbuka puasa bersama keluarga sahaja. Wajah Sumayya saling tidak tump4h seperti arw4h bapanya.

Isteri Achik turut berkongsi satu p0sting yang memaparkan persamaan wajah anak-anak mereka iaitu Sumayya dan Safiyya. Kedua-duanya memiliki raut wajah arw4h bapa mereka dan nampak sangat seiras sekali.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar-gambar seterusnya.. )

Posting yang memaparkan persamaan wajah anak-anak dengan arw4h Achik :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar-gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Sumayya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy birthday Sumayya.. Happy birthday sumayyah.. da besar cantik dah dia.. Makin cantik dah anak achik spin ni.. “

” Selamat hari lahir Sumayya comel.. Same muke ayahnye.. Tiade yg dapat ganti kan suara arwah mesti rindu sangat sangat.. “

” Selamat hari jadi kepada anak kak , moga dimurahkan rezeki dunia akhirat , semoga menjadi anak solehah amin ya rabbal alamin … “

” Hapy besday sumaya. sekejapanye dah 12 tahun.. mse dtg umah kecik je akk dgn adik.. c0py paste muka arw4h achik.. “

” Selamat ulangtahun kelahiran mayya_achikspin .. moga jadi anak yang solehah dan anak yang baik untuk ibu.. “

” Happy Birthday Putri Nursumayya, Semoga Panjang umur murah rezeki. Amin.. Sebijik mcm arwah achik mke irasnya.. “

” Happy birthday sumaya semoga sehat selalu,pintar,sholeha aamiin… Saya salah satu penggemar alm4rhum ayah kamu dari Indonesia.. “

Rasanya masih belum terlambat buat kami di Berita Kopak untuk turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Puteri Sumayya. Semoga dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang solehah serta membanggakan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hmrose Tasha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..