” Dia nak menang1s sebab rasa berdos4, baiknya Azal.. ” – Netizen

Video Zarina Zainuddin ‘Menegur’ Anaknya, Azal Tidak Boleh Tengok Gambar Perempuan Ketika Bulan Puasa Buat Ramai Yang Memuji. Baik Azal, Lembut Je Dia Jawab !!

Membesarkan anak istimewa bukan mudah bagi yang bergelar ibu. Begitulah dapat dilihat pada pelakon Zarina Zainuddin yang sering berkongsi video mahupun cerita mengenai kedua anaknya yang menghid4p aut1sme di laman media sosial.

Malah perkongsian Zarina mengenai anak kembarnya, Azal dan Azil di Instagram turut mendapat perhatian dan ramai kagum melihat Zarina membesarkan anak-anaknya ini meskipun diri Zarina sibuk dalam bekerja.

Terbaru, Zarina telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama anaknya, Azal. Dalam video itu, Zarina telah menegur Azal agar tidak melihat gambar perempuan ketika bulan puasa ini memandangkan ketika itu kelihatan Azal sedang leka melihat telefonnya.

Setelah ditegur oleh ibunya, Azal dengan baik berkata dia tidak melihat gambar perempuan dan hanya ingin menonton movie di telefon bimbitnya. Perkongsian video tersebut sekali lagi telah menarik perhatian ramai.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen ada yang memuji akan sikap Azal dan terhibur melihat respon yang diberikan Azal kepada Ibunya. Antara komen-komen netizen adalah :

” Alah Azal jangan lah men4ngis, serba sal4h muka Azal tu, haha kelakar pun ada tengok.. “

” Kak Zarina memang saja nk sak4t Azal kan, hehe padahal dia saja tgk telefon je tu, huhu baik anak syurga ni.. “

” Nampk jujur hati Azal, bud4k mcm ni memang tak kan tahu t1pu. Semga Azal jadi anak yang baik.. “

” Aduh4i jangan nang1s, kuat mengus1k betul ibu pun, haha. Semoga Azal berpuasa penuh ya.. “

” Hahaha dah nak menang1s kena tarbiah dengan ibu, haha lawak pula tengok gaya Azal tu.. “

” Cara tegur pun dah kelakar, siap pergi tengok lagi Azal tonton apa tu, penghibur ibu betul Azal ni.. “

” Kagum tengok kakak jaga Azal dan Azil, bukan mudah tau, smga kak Zarina sntiasa kuat slalu.. “

” Anak syurga, baik sikapnya, smga Azal jadi anak yang soleh buat ibu dan bapanya, suka tgk perkongsian video anak-anak syurgaa ni.. “

Alahai baik Azal, bila kena tegur tu dia tak rasa nak mar4h pun malah nampak riak mukanya serba sal4h. Apa-apa pun, semoga Zarina sentiasa tabah dalam membesarkan anak-anaknya dan didoakan semoga Azal menjadi anak yang soleh, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Zarina Zainuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..