” Dia macam pel1k. Awat jadi lain muka cek ini.. ” – Netizen

Video Rizqaa Rizman Mengenakan Tudung Raih Perhatian Peminat. Comelnya Rizqaa Bertudung. Macam Anak Patung Lah Tengok !!

Wajah comel Rizqaa Rizman, anak pasangan pereka fesyen terkenal iaitu Rizman Nordin dan Nurida Suraya yang comel seakan-akan anak patung ini sering meraih perhatian peminatnya setiap kali gambarnya di muatnaik ke laman Instagram.

Meninjau ke laman Instagram milik Rizqaa, telah dikongsikan sebuah video di mana Rizqaa sedang mengenakan tudung bercorak berwarna pink yang di ik4t ala-ala memakai skarf dan Rizqaa dilihat memintal-mintal hujung tudung tersebut dengan menggunakan jarinya sambil membuat wajah pel1k tetapi tetap comel.

Menerusi posting terdahulu, terdapat satu video di mana Nurida dan Hidayati bersama dengan Rizqaa dan Ruhil sedang berada di dalam kereta dan mengenakan baju yang biasa. Mereka kemudian bertukar mengenakan baju yang sesuai untuk berjalan. Rizqaa juga dilihat daripada mengenakan headband bertukar mengenakan tudung.

Walaupun Rizqaa membuat muka serius dan tidak senyum serta membuat muncung ke depan, kecomelan wajah Rizqaa tetap terserlah. Ramai peminat yang melihat video tersebut berasa ger4m dan memuji kecomelan wajah Rizqaa.

Jom tonton video tersebut :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gaya Rizqaa yang bersahaja dan comel apabila memakai tudung. Antara komen-komen netizen:

” Dia punya style mcm mak2 tapi tetap comel.. Ad0ii…. makcik muka str3ss.. Awat masam je ni.. dah pakai cantik2 tu.. Dia cam pel1k.. Awat jadi Lain muka cek ni.. ” 

” Alaalaa…Tomey nye rizqa ..masyam pun Tomey ni.. Baru Kali ni muka tak senyum.. Rizqaaa.. Haraplah muka baby aunty ken4n kat rizqa.. 2 bulan lagi.. Hehe.. “

” Rizqa culture sh0ck ke ni.. mcm heran.. apa jadi kat aku ni tetiba ada kain atas kepala… headband rizqa mana mummy.. comeyy syg rizqa.. pretty princess..” 

” Dengan rambut trkluar mcm tu.. mulut munc0ng mcm tu.. eh ger4m.. Mcm nk g1git je.. Amboi2 cantik benor lah syg comey2 Rizqaa.. Ini baru beli tudung kat aunty Lofa ya.. ” 

” Sampai tercek1k Tu.. Mami p4ksa buat bideokan.. ger4m tengok rizqa suka buat mulut mcm tu.. Seriusnya muka awk syg.. terl4jak comel.. betul2 ank Mummmy.. “

” Awat la…aunty ger4m tgk b4mb4m ni laaa.. Comel overl0aded sgt ini.. Anak patung siapa nie?.. Nampak mcm patung la baby Rizqaa ni hehe… ” 

” Muka c0nfused, what h4ppened mummy.. Nak p mana tu chombi..  Mcm Muka tk reda ja di rizzqa ni.. tersep1t pipi shemb4m dia.. Comelnya makcik mcm anak patong.. ” 

Pastinya momen berharga seperti ini akan dikenang dan menjadi memori indah yang akan di ingati oleh seorang ibu. Nanti bila dah besar Rizqaa boleh melihat kembali gambar dan videonya ini. Semoga Rizqaa membesar menjadi anak yang membahagiakan hati kedua ibu bapanya. Amin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rizqaa Rizman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..