” Cantiknya garden, tenang tengok pokok-pokok tu menghijau.. ” – Netizen

Perkongsian Video Oleh Chef Wan Sekitar Taman Di Rumahnya Cur1 Perhatian Ramai. Wah Memang Cantik Sangat, Luas Pulak Tu !!

Siapa tidak kenal akan chef selebriti terkenal iaitu Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali akan panggilan Chef Wan. Apa sahaja yang dikongsikan oleh dirinya di laman media sosial pasti menjadi tumpuan ramai.

Sebelum ini pernah dikongsikan video bilik tidur ibunya, Cik Ani yang kelihatan begitu kemas dan cantik telah mendapat pujian ramai. Bahkan jangan tak tahu, selain pandai memasak, Chef Wan juga seorang yang sangat mementingkan kekemasan di rumahnya.

Terbaru, Chef Wan telah berkongsi satu video yang memaparkan ruang ‘garden’ di rumahnya. Menerusi video itu, kelihatan sangat luas kawasan taman rumah Chef Wan yang dipenuhi pokok-pokok yang menghijau.

Kongsi Chef Wan pada postingnya, rumah tersebut akan bakal diubah suai tidak lama lagi, dan Chef Wan juga memceritakan bahawa dia turut mengambil orang untuk mencuci dan membersih ruang dalam rumah dan luar beberapa bulan sekali.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji akan ‘garden’ Che Wan yang kelihatan luas dan cantik dipandang. Antara komen-komen netizen adalah :

” Wah lawanya taman Chef Wan, seronoknya kalau ada taman mcm ni kt rumah, tenang je jiw4 tengok pokok2 tu.. “

” Eksklusifnya garden, cantik betul pandai Chef jaga luar kawasan rumah, nampak kemas, teratur.. “

” Wah macam taman rumah orang putih, cantik lah, sejuk mata tengok pokok-poko yang tumbuh menghijau tu.. “

” Luas n cantiknye rumah DCW, memang bnyk keja kena buat ni, huhu dan memang patut ambik orng untuk cuci dan kemas.. “

” Patut lah Cik Ani suka tinggal dgn Chef, rumah ni memang tenang lah, tengok dalam video pun rasa best.. “

” Takp payah nk cuti kat mana-mana, kat rumah pun dah cantik tenang jiwa tengok, wah cantik betul taman.. “

” Tenangnyaa tengok video ni, macam-macam pokok Chef Wan tanam, bagus rumah sntiasa sejuk.. “

Woww memang tenang tengok, malah perkongsian video Chef Wan sekitar ‘garden’ nya itu buat ramai memuhi apabila melihat kehijauan pokok-pokok yang ditanam tu. Apa-apa pun, semoga segala kerja membaik pulih rumah Chef Wan akan dipermudahkan nanti.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Chef Wan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..