” Sedapnya suara Atu, jarang nampak Atu serius kan.. ” – Netizen

Persembahan Atu Zero Menyanyikan Lagu Rapuh Bersama Kumpulam UNI Dalam Gema Lawak Superstar Dapat Pujian Ramai. Wah Tak Sangka Suara Atu Sangat Merdu Dan Begitu Menus0k Kalbu. Jarang-Jarang Tengok Atu Serius Macam Ni !!

Pada yang mengikuti rancangan realiti Gema Lawak Superstar, pastinya anda mengenali kumpulan UNI yang dianggotai oleh Fakhrul UNIC, Fad Bocey dan Atu Zero. Rancangan ini bersiaran di Astro Warna yang bermula 16 April 2021.

Perbezaan rancangan kali ini ialah ia berkonsepkan dakwah dalam hiburan. Rancangan ini telah memasuki minggu ke 3 dan antara persembahan yang mencur1 perhatian penonton ialah persembahan kumpulan UNI.

Hair Band

Menerusi akaun Instagram Zon Lawak, video persembahan kumpulan UNI telah dikongsikan. Apa yang menarik perhatian ramai ialah suara nyanyian Atu yang begitu merdu. Mereka menyanyikan lagu berjudul Rapuh dan Alhamdullilah secara Akustik.

Paduan ketiga-tiga suara mereka juga amat sesuai dan sedap di dengar. Jarang kita melihat Atu menyanyi secara serius dan nyanyiannya kali ini sangat menus0k kalbu. Wah, tak sangka kan Atu sangat berbakat juga dalam bidang nyanyian.

Muslimah Suit

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang memuji kemerduan suara Atu dan tidak kurang juga suara Fad yang juga turut sedap didengar. Antara komen-komen yang diberikan netizen :

” UNI kumpulan yg serba boleh, suara atu mantap.. Cam tak kene achey ngan ali rap.. yelah sebab jarang tengok diornag rap.. “

” Mantops.. sedap plak sore atu.. boek, kali ni atu tak buat s1lap ye.. bestnya dengar, tenang je hari aku.. tak tau berapa kali ulang sambil bersahur.. “

” Pelawak bila serius nyanyi lain macam aura dia ye.. sedap sangat.. kalau dgr pakai earphone sambil tutup mata mesti tk dpt agak tu suara atu.. “

Tudung Netizen

” Ramai pelawak yang memang suara sedap.. terbaiklah.. ulang ulang tengok.. sedap dengar suara depa.. sayu hati dengar.. Sedapnya suara Atu, jarang nampak Atu seriuskan.. “

” Suara dia memang sedap.. dulu masa raja lawak dia nyanyi tema muzikal.. abang dia sedap jugakkan suara dia.. “

” Suara atu sebijik dengan suara opick.. atu sama dengan bruno mars malaysia.. cuma atu tak nak buat mcm bruno mars jer.. “

” Serius atu nyanyi.. sedap bai suara dia.. menus0k kalbu.. sedap suara atu dan fad rupanya.. subhanallah.. terbaiklah persembahan.. “

Memang tidak dinafikan suara Atu sangat sedap didengar. Jika anda hanya mendengar suaranya sahaja pasti ramai yang tidak dapat meneka itu adalah suara Atu. All the best untuk kumpulan UNI. Semoga berjaya ke peringkat akhir.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zon Lawak, Tik T0k Uncle Rizz, Fad Bocey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..