” Macam tengok Aaisyah versi remaja ni, cantiknya muka tanpa makeup Che Ta.. ” – Netizen

Wajah Rozita Che Wan Bertelekung Dan Tanpa Makeup Dipuji Oleh Peminat. Tanpa Bulu Mata P4lsu Lagi Nampak Cantik Dan Muda Che Ta. Eh Muka Sama Betul Dengan Aaisyah !!

Kejelitaan wajah pelakon dan usahawan terkenal Rozita Che Wan seringkali mencur1 perhatian peminat. Sekalipun usianya sudahpun hampir 50an, namun raut wajahnya tetap ayu dan nampak awet muda.

Che Ta juga seorang sangat aktif di laman sosial. Setiap hari pasti akan ada sahaja posting yang dimuatnaik di Instagramnya tidak hanya 1 malah sehingga 4 posting dalam hari yang sama. Che Ta juga ramai peminatnya dan sehingga kini sudahpun mencapai 5 juta orang.

Meninjau akaun Instagram Che Ta, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan wajah Che Ta memakai telekung sembahyang. Wajahnya yang pol0s tanpa sebarang solekan ini menampakkan kecantikan sebenar Che Ta.

Tanpa bulu palsu yang sering menghiasi matanya, wajah Che Ta dikatakan peminat nampak lebih muda. Malahan peminat juga melihat wajah Che Ta nampak seiras betul dengan anaknya, Aaisyah Dhia Rana apabila tidak bersolek begini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Memang ayu sahaja Che Ta ini dan perkongsian ini mendapat banyak tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Paling syantik ni,. comelnya la Che Ta camni. Lagi cantik tanpa bulu mata p4lsu, nampak muda sangat tau.. “

” Macam ni cantik kan, tanpa makeup dan bulu mata p4lsu. Nampak lain sangat, so fresh and young la mommy Aaisyah ni.. “

” Tanpa bulu mata pelesu, nampak lagi muda remaja la Che Ta. Masya Allah cantiknya, suka Che Ta natural camni. Makin ayu dan cantik.. “

” Segak nau Che Ta tak pakai bulu mata p4lsu, stay g0rgeous. Muka tu macam Aaisyah sangat, suka lah tengok hampa macamni.. “

” Muka Aaisyah sama dengan mak dia rupanya. Segak sangat Che Ta macam ni, macam Aaisyah bila dah besar nanti gini lah hehe.. “

” Cantik macam Aaisyah. Eh Aaisyah macam mommy dia. Ayu pretty tanpa makeup, muka ori yang sebenar.. “

” Che Ta lagi cantik dengan muka ori. Subhana Allah cantik ciptaan Allah, sama macam muka Aaisyah sangat.. “

” Macam Aaisyah, pure natural beauty. Baru nampak ecah ada iras mommy dia jugak rupanya. Memang cantiklah tak makeup.. “

” Macam tengok Aaisyah versi remaja ni, cantiknya muka ori Che Ta tak makeup. No bulu mata p4lsu, no filter ni betul-betul cantik semulajadi.. ” 

Rezeki Che Ta ada rupa yang manis dan nampak muda. Tak dimam4h usia sungguh mommy gorgeous ini. Semoga Ramadhan kali ini membawa lebih kebaikan untuk Che Ta dan bahagia selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..