” Macam Pak Iwan Syahman je kat belakang tu.. ” – Netizen

Oktovia Manrose Kongsi Luahan Hati Buat Anaknya, Muhammad Rayyan Zulkarnain, Namun Gambar Muhammad Rayyan Bersama Atuknya Cur1 Pandangan Netizen. Alahai Teringat Pulak Lagu Memori Daun Pisang !! 

Pelakon Oktovia Manrose, nama yang kini dikenali ramai dan juga merupakan kakak kepada pelakon Aprena Manrose dan sepupu kepada Uqasha Senrose dan Nelydia Senrose. Oktvia mewarisi  dar4h seni yang diwarisi ibu bapanya, Allahyarham Rosnah Mohd Noor dan Iwan Dangdut.

Kurang berkongsi hal peribadi di laman media sosial, mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Oktovia merupakan seorang ibu tunggal yang mempunyai seorang anak lelaki yang bernama Muhmmad Rayyan.

Meninjau di Instagram, Oktovia ada berkongsi gambar terkini anaknya dan meluahkan perasaannya yang berjauhan dengan anaknya. Kongsi Oktovia lagi, dia turut berterima kasih kepada bapanya kerana telah menjaga dengan baik anaknya itu.

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian netizen lebih-lebih lagi, ada gambar yang dikongsikan oleh Oktovia kelihatan wajah terkini bapanya iaitu Iwan Syahman yang kini sudah lama tidak aktif dalam dunia seni.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. ) 

Di ruangan komen ramai yang turut memberikan kata-kata semangat buat Oktovia dan mendoakan akan kesejahteraan Muhammad  Rayyan dan gambar terkini Irwan turut menjadi bualan netizen. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Macam Pak Iwan Syahman je kat belakang tu. Semoga anak ini akan menjadi anak yang soleh buat ibunya.. “

” Rayyan tggal dengan Atuk Iwan ye, belajar mengaji rupanya, semoga menjadi tahfiz nanti bila dah besar.. “

” Mesti rindu sangat kat anak, yelah duduk berjauhan, sesibuk mana pun seorang ibu, hatinya mesti ingtkan anak.. “

” Semoga menjadi anak yang soleh dan dapat membahagiakan ibunya, amin, dah besar rupanya anak.. “

 ” InsyaAllah, smga menjadi seorang anak soleh yg selalu mendoakan ibunya, kuatkan semangat Oktovia.. “

” Anak awak dah besar rupanya, memang ikut muka ibu ni, orang tua cakap sejuk, alamdulillah, eh nampak ayah Iwan kt belakang .. “

” Irwan kan belakang tu, tiba-tiba teringat lagu memori daun pisang, semoga pak Iwan sentiasa dalam keadaan sihat.. “

Dah besar anak Oktovia, muka iras dengan ibunya. Rupanya Muhammad Rayyan tinggal dengan Atuk yer, apa-apa pun, semoga Muhammad Rayyan menjadi anak yang soleh dan menjadi anak kebanggaan ibunya, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Oktovia Manrose

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..