” Jebat bagi nama timangan baru pulak dah haha.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Menyanyikan Lagu Happy Birthday Untuk PU Riz Buat Ramai Terhibur. Ad0i lah Jebat, Habis Semua Nama Ditukarnya. Comel Sangat Nama Baru Uncle Riz Tu Jebat Yer !!

Jebat Jayden memang selalu menjadi perhatian peminat dengan telatahnya yang comel. Sudah semakin petah bercakap, butir percakapan Jebat terutamanya jika Jebat menyanyi buat peminat ikut ketawa dan terhibur.

Jika sebelum ini, banyak video yang dikongsikan oleh baba Jebat, Sharnaaz Ahmad yang menunjukkan nyanyian Jebat. Neelofa juga ada memuatnaik video gelagat Jebat yang memanggilnya aunty Fofa Fofa baru-baru ini.

Meninjau akaun Instagram lovestory.me2, satu video terbaru Jebat dikongsikan. Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran suami Neelofa, PU Riz. Dalam video pendek ini, kelihatan PU Riz sedang bermain bersama Jebat.

Kelihatan sama Neelofa yang merakam gelagat Jebat bersama suaminya ini. Jebat menyanyikan lagu happy birthday untuk PU Riz membuatkan semua ketawa apabila menyebut nama PU Riz sebagai Uncle Yeh.

Jom tonton video di bawah :

Alahai Jebat seronok aunty Fofa Fofa dengar Jebat sebut Uncle Yeh tu. Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Jebat dan antara komen-komen peminat :

” Jebat bagi nama timangan tu, sebelum ni aunty fofa fofa, ni uncle yeh pulak . Yehhh yehhh da macam lagu.. “

” Uncle yeh pun boleh lah Jebat haha. Uncle Yeh dengan Aunty Fofafofa, comel je Jebat ni. Makin banyak mulut.. “

” Happy birthday Uncle yeh haha. so comel la Jebat ni. Eh epi is my name la Jebat Jayden hahaha.. “

” Jebat bagi nama timangan baru pulak dah haha, uncle yeh & aunty fofa fofa. PU ni dalam rumah pun pakai kopiah, suci betul.. “

” Yeh clever la Jebat Jayden ni, awak ni memang mengger4mkanlah haha. Jayden is absolutely adorable.. “

” Sukahati laa jebat comel nk pggil apa pun.. uncle Yeh & aunty Fofa pun boleh. epi to you pon bolh jebat, jebat comey dooh.. “

Uncle Yeh pun bolehla Jebat sayang, janji ada bunyi hujung-hujung tu ye. Apapun, selamat ulangtahun kelahiran untuk PU Riz. Semoga berbahagia selalu bersama isteri tersayang dan success dalam kerjaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovestory.me2, utluvdrama_75 , Jebat Jayden 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..