” Handsome anak bujangnya, yang kakak sweet sangat.. ” – Netizen

Faizal Hussein Kongsi Gambar Anak-Anak Semasa Sesi Persekolahan Lalu. Wajah Anak Lelaki Faizal Raih Perhatian Ramai. Wah Dah Besar Dan Handsome Macam Ayahnya Masa Muda Lah !!

Pelakon Faizal Hussein mula membina karier pada tahun 1972 dan masih kekal aktif dalam bidang lakonan sehingga kini. Untuk rekod, Faizal mendirikan rumahtangga bersama Suhaila Sulaiman yang juga merupakan seorang pelakon.

Perkahwinan mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata yang kini sudah meningkat remaja. Meninjau ke akaun Instagram, Faizal telah berkongsi beberapa keping gambar anak-anaknya pada awal sesi persekolahan tahun 2021 yang lalu.

Fazryn dan Fazrick kini sudah berada di alam persekolahan menengah dilihat begitu gembira untuk pergi ke sekolah setelah sekian lama sesi pembukaan sekolah ditangguhkan ak1bat pandem1k C0v1d-19 yang mel4nda di serata dunia.

Wajah kedua-dua anak Faizal dan Suhaila ini saling tidak tump4h seperti wajah ibu bapanya. Fazryn kini sudah berumur 16 tahun, manakala Fazrick pula sudah berumur 13 tahun. Jelas terpancar keterujaan mereka hendak ke sekolah.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Kebanyakan komen yang diberikan oleh netizen ialah mengenai wajah Fazrick yang dikatakan handsome seperti bapanya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

Ensem ank bujang. Terpaksa k0rbankan rambut ye.. Mcm bapak dia yg seronok balik sekolah.. Belajar And sekolah pandai2 yer fazrick.. “

” Handsomenya dia selamat memulakan sesi persekolahan dik belajar rajin2 yee.. handsome and lawa anak2 .. Meh masuk sekolah aunty.. “

” Ensem anak bujang nye. Hat kakak sweet sangat.. Selamat datang ke sesi persekolahan 2021.. Makin gemok fazrick noh.. “

” Ckup sorag satu c0py paste mukanya.. yg hero muka mama dia.. yg gegirl muka ayahnya… cantik2 hensem smuanya.. “

” Fazrick dah masuk ting 1 sekolah menengah ke ? Kak dia, Fazryn ting berape dah sekarang ? Handsome Anak Bujang Abg Faizal Macam Bapanya jugak.. “

” Wow encem cucu nek mami ni… fazryn dh besar cantik mama dia… besar dah anaknya.. Sya tngok ad moto roy kat blakang tu… roy roy… hati kau kerasss.. “

Pastinya belajar di sekolah lebih menyeronokkan berbanding di rumah kerana dapat berjumpa dengan kawan-kawan dan juga cikgu. Buat Fazryn dan Fazrick, belajarlah bersungguh-sungguh sehingga ke menara gad1ng.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faizal Hussein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..