” Comelnya, handsome bila besar nanti tu.. ” – Netizen

Video Datuk Jamal Abdillah Mengagah Anak Bongsunya, El Issac Yamani Dalam Kereta Raih Perhatian Peminat. Eee Comelnya Zack. Kulit Putih, Gebu Dan Pipi Bulat. Suka Sangat Zack Bila Baba Layan !!

El Issac Yamani merupakan cahaya mata keempat Datuk Jamal Abdillah manakala bagi Datin Zai Izatti pula ia merupakan cahaya matanya yang kedua. El Issac lebih mesra dipanggil Zack dilahirkan pada 11 November tahun lalu kini sudah berusia 5 bulan.

Meninjau ke akaun Instagram, Datin Zai Izatti memuatnaik satu video yang memaparkan Datuk Jamal mengacah Zack ketika berada dalam sebuah kenderaan. Zack yang memakai romper berwarna putih dan bertopi biru dilihat gembira dan tersenyum.

Wajah Zack juga sudah banyak berubah dan semakin Zack membesar semakin mirip dengan wajah kakaknya, Nur Azura Yamani. Ramai yang ger4m melihat kecomelan Zack, tambahan pula kulitnya yang putih melepak.

Video yang berdurasi beberapa saat ni telah meraih lebih 3000 tanda suka dan 36 komen sehingga kini. Video tersebut dirakam pada hari ke 9 dalam bulan Ramadhan lalu. Alahai, manis sangat senyuman Zack bila baba mengacahnya.

Jom tonton video di bawah :

Kecomelan wajah Zack meraih perhatian peminat. Rata-rata peminat memuji anak bongsu Dato’ Jamal ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

Boleh buat ringtone phone dato.. nada tu hihihi.. Alolo comelnyeee baby Z senyum.. Mirip yong kiut dan putih.. “

” Aaaaaaaa comell nyeee.. Handsome dah besar nanti tu.. Comel anak dato jamal. Dua2 anak comeiiii.. “

” Alalala comel nya baby z.. Comelnye mcm abg dia.. Hencem mcm baba laaa.. putih gebu aihh.. Baby z bila nk jumpa.. “

” MashaAllah kecik2 dh ensemm.. comelnya lahai baby z.. Ger4mnya tecik nie. Suka sungguh bila diagah.. Comey dooh baby.. “

” Comeii ngatt… apapun lagu Neraca bila ada suara datok terus sedap.. semoga dimurahkan rezeki & dilindungi dari c0v1d.. “

” Comel sangat baby z ni. Rasa nak gig1t gig1t pipi bulat dia tu. Bukan main suka dia bila kena agah. Eeee, ger4m lah.. “

” Cepatnya dia dah besar.. Nampak macam muka kakak dia dah tetapi versi lelaki. Dah besar ni confirm handsome.. “

Boleh dikatakan kedua anak Datuk Jamal dan Datin Zai Izatti sangat comel dan memiliki warna kulit yang putih melepak seperti ibubapa mereka. Semoga Zack membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Datin Zai Izatti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..