” Bersel1ndung yang tak boleh tahan tu, manja sungguh.. ” – Netizen

Video Reaksi Ernie Zakri Dan Syamel Apabila Diusik ‘Gem0k’ Oleh Seseorang. Alahai Comel Sangat Masa Ernie Sor0k Muka Dekat Syamel Tu. Manja Sangat Kak Ninie Ni !! 

Sudah lebih sebulan bergelar suami isteri, pasangan penyanyi Syamel dan Ernie Zakri terus mencur1 perhatian peminat. Pasangan ini yang memiliki persamaan sifat iaitu suka berjenaka dan mengusik membuatkan peminat sering terhibur dengan video mereka.

Menerusi akaun Instagram Erniexsyamel ( akaun kelab peminat Ernie dan Syamel ) , telah dikongsikan satu video baru yang memaparkan gelagat pasangan pengantin baru di sebuah restoran.

Dalam video pendek ini, Ernie dan Syamel ditegur oleh seseorang dengan mengatakan gem0k la kerana makan tengah malam. Ernie yang menyor0kkan mukanya di sebalik lengan Syamel nampak begitu manja sekali.

Syamel yang memberikan senyuman sahaja mendengar usikan itu sambil tangannya bermain dengan handphonenya. Ada-ada sahaja ayat peminat mengusik pengantin baru ini. Temb4m pun tidak apa, Bang Mel tetap sayang Ernie ye tak.

Jom tonton video di bawah :

Video ini mendapat respon daripada peminat yang mengikuti perkembangan pengantin baru ini.  Antara komen-komen mereka :

” Temb4mnya kak Ninie hehe. Tak usah la nak m4lu-m4lu la wei. Makan je la dah bersuami pun hehe. Jangan tak0t bangmel tetap sayang.. “

” Bersel1ndung yang tak boleh tahan tu, manja sungguh. Untung Bangmel, comel sangat b1ni Syamel ni. 1nsecure teman haha.. “

Macam tu punya menyor0k pun bolehlah ye Ernie, cute betul. Nasib tak sampai ke bawah meja sor0k muka itu. Temb4m tu tanda bahagia sebenarnya kerana dapat bersama menemani sang suami moreh setiap malam.

Pasangan pengantin baru yang sangat disenangi peminat kerana dua-duanya sporting. Semoga Ernie dan Syamel dikurniakan kebahagiaan yang berpanjangan dan beroleh keberkatan di bulan yang mulia ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erniexsyamel, IG Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..