” Tetap comel macam dulu, makin kurus sekarang.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Sharifah Sofia Cur1 Perhatian Peminat. Tetap Maintain Cantik Macam Dulu Walaupun Sudah Lama Tidak Muncul Di Kaca Televisyen !!

Masihkan anda ingat dengan pelakon Sharifah Sofia Syed Hussein. Sofia mula membina nama dalam industri seni sekitar tahun 2001 dan kini Sofia sudah lama tidak membintangi mana-mana drama.

Meninjau ke akaun Instagram, Sofia aktif mengemaskini akaun media sosialnya itu. Sofia juga tetap cantik seperti dulu melalui perkongsian beberapa gambar terkininya. Sofia kini bahagia bersama dua orang cahaya matanya bernama Sharifah Ariana dan Sharifah Ameera.

Antara gambar Sofia yang menarik perhatian pengikut akaun Instagramnya ialah gambarnya yang memakai seluar jeans dan blouse labuh serta bertudung hijau. Penampilan Sofia ini dipuji ramping dan kurus.

Gambar seterusnya ialah gambar Sofia memakai pakaian bercorak batik dan berkain ungu. Sofia sudah hampir 10 tahun mengenakan hijab dan walaupun usianya sudah 35 tahun, wajah Sofia tidak banyak berubah sejak awal kemunculannya dalam dunia seni.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lagi perkongsian di akaun Instagram :

Rata-rata netizen memuji penampilan Sofia yang tetap anggun dan cantik. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Wow model… makin kurus sekarang.. Cantiknya.. Macam org muda.. Stylo milo lah Sharifah Sofia.. yeayy rindu nak tengok comeback.. “

” Hi sharifahsofia m1ss you.. Comel. minat sangat sangat. cantiknya sekarang.. looking great, beautiful photo.. “

” Tetap comel macam dulu.. Looking good kak.. Where u been all this while.. Purple is your most favourite colour.. “

” Still cantik sis.. Simple and natural.. Beb rindu, Lama tak jumpa u.. Love the mixing and match.. so sweet.. So pretty.. “

Untuk rekod, Sofia kini menjalani kehidupan sebagai seorang ibu tungg4l selepas berp1sah dengan suaminya, Syed Ismail. Walaupun sudah berp1sah, hubungan mereka masih baik dan bergilir-gilir menjaga anak mereka.

Pastinya ramai peminat Sofia amat merindui Sofia untuk berlakon semula. Ini dapat dilihat di beberapa ruangan komen di posting akaun Instagramnya. Semoga Sharifah Sofia terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharifah Sofia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..