” Mommy yang paling best dilayan sebagai queen.. ” – Netizen

Elly Mazlein Kongsi Gambar Aktiviti Anaknya, Putri Sara Sefhia Dan Suaminya, Cikgu Azlan Di Rumah. Wahh, Dah Macam Buka Sal00n Dalam Rumah. Papa Awan Nano Pun Rajin Melayan, Mommy Lah Paling Untung !!

Nama Elly Mazlein sudah tidak asing dalam dunia seni. Lebih mesra dipanggil Kak Lina P0m P0m, Elly sememangnya mempunyai bakat yang besar dalam dunia hiburan. Bukan sahaja sebagai penyanyi, malah berbakat dalam berlakon dan mengacara.

Menerusi akaun Instagram, Elly telah berkongsi beberapa keping gambar dengan kapsyen ‘ bila manja buka sal00n ‘. Kapsyen ini merujuk kepada satu-satunya puteri kesayangan Elly iaitu Putri Sara Sefhia.

Sefhia telah mewarnakan kuku Elly dengan pelbagai warna. Namun apa yang menarik ialah suami Elly iaitu Cikgu Azlan turut sama melayan si kecil. Cikgu Azlan juga mewarna kuku isterinya bersama Sefhia.

Kuku Elly telah diwarnakan dengan warna hijau dan pink. Wah, berwarna warni pula kan dan perkongsian ini telah membuatkan ramai terhibur dengan men1nggalkan emoji ketawa di ruangan komen posting berkenaan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ada juga yang meninggalkan beberapa komen yang menghiburkan. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Wow, saya nak cincin tu.. wah tak menahan kalerina.. suka tengok kak lina p0m p0m.. Nk jd kakak dh si manja.. nnti ada adik main ngn adik plk.. “

” Amboi, bijaknya kep0mmm, nampak kt sini mommy yg plg best sebab di layan sebagai queen.. ada pen4mpakan papa awan nano.. “

Umum mengetahui bahawa kini Elly sedang berbadan dua hasil perkongsian hidupnya dengan Cikgu Azlan. Berita kehamilan Elly ini sangat dinanti-nantikan oleh peminatnya yang sentiasa menyokong dan mendoakan artis kesayangan mereka ini.

Elly sememangnya gemar berkongsi aktiviti orang kesayangannya di akaun Instagram. Jika anda mengikuti akaun Instagram Elly, sememangnya Cikgu Azlan suka melayan Sefhia bermain. Semoga Elly sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..