” Cantik sangat rumahnya, leka tengok video ni.. ” – Netizen

Eira Syazira Kongsi Video House Tour Rumah Barunya. Wah, Memang Cantik Sungguh Hiasan Dalaman Rumah Eira. Part Lukisan Kat Dinding Tu Sweet Jer Tengok !!

Pasangan selebriti yang sangat serasi bersama iaitu Eira Syazira dan Azad Jasmin sentiasa menghiburkan pengikutnya di laman media sosial. Terbaru, Eira telah pun dikej0tkan oleh suaminya dengan menghadiahkan sebuah rumah baru.

Menerusi akaun Instagram, Eira telah berkongsi ‘house tour’ rumah barunya itu. Kediaman baru rumah pasangan ini merupakan rumah dua tingkat sudah siap dengan dekorasi dan perhiasan dalaman.

Video yang berdurasi lebih 30 minit ini mampu membuatkan sesiapa sahaja terpuk4u melihat hiasan dalamannya yang begitu cantik dan mewah. Wahh, sangat beruntung Eira mempunyai suami yang sangat bertanggungjawab seperti Azad.

Seperti selalu, kelet4h pasangan suami dan isteri ini sentiasa menghiburkan. Apa yang menarik perhatian ialah di sudut ruangan tangga rumah mereka terdapat lukisan besar gambar Eira dan Azad. Wah, sweet sangat.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen memuji rumah pasangan ini yang begitu cantik dan memuk4u. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Cantik sangat rumahnya, leka tengok video ni.. Alhamdulillah dpt hadiah dr suami tercinta sebuah rumah yg cantik sgt. Moga diberi rezeki yg luas, bahagia hingga ke Jannah.. “

” Subhanallah lawa gla .. rezeki berkat susah senang bersama selama ni.. MasyaAllah , Congrat.. Love sangat sangat.. beruntung eira.. “

” Cantik sgt2 rumah & suka tgk ira & pak azad.. Moga till jannah & bahagia selamanya.. Berapa kos renovation mcm ni?? “

” Ya Allah lawa sangat rumah.. katt mne lokasi ni eira lawanye.. Happy for both of you.. Alhamdulillah, moga dimurahkan lagi rezeki kalian. Aamin.. “

” Cantik sangat rumah Eira & Pak Azad . Suka saya tengok. Bagusnya suami macam ni.. Kak ira jaga pak azad elok2 suami yg baik.. “

” Cantik sangt semua cntik termasuk akak ira …aritu ada sh00ting kat m3 mall taman melati kan tak sempat amik gmbar.. “

” Alhamdulillah cantek sgt rumah.. Doa kan utk sy suami ajak dpt buat rumah mcm nie jugak k.. In sha Allah Aminnn salam dr sarawak sis ira cantek.. “

Tahniah diucapkan kepada Azad kerana berusaha mencapai impian si isteri memiliki rumah idaman. Semoga jodoh Eira Syazira dan Azad Jasmin berkekalan hingga ke syurga dan sentiasa bahagia bersama anak-anak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eira Syazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..