” Rasa lidah aku pulak berbel1t tengok dua beran4k ni cakap.. ” – Netizen

Video Alif Satar Bersama Anaknya, Muhammad ‘Ali Belajar ‘Bahasa Baharu’ Yang Mencu1t Hati. Alahai Comel Dua Beran4k Ni, Bahasa Apa Tu ? Macam Susah Je Nak Belajar Ni, Hehe !!

Alif Satar, mana yang cukup dikenali ramai. Bukan sahaja bergelar penyanyi, malah Alif juga berbakat dalam bidang pengacaraan dan lakonan. Petah berkata-kata di pentas buatkan ramai yang kagum akan bakat yang ada pada diri Alif ini.

Aliff juga ering berkongsi gambar-gambar dan video mengenai anak-anak di laman media sosial dan perkongsian itu turut mendapat perhatian ramai kerana anak-anak Alif ini kelihatan bijak dan gelag4t mereka sering mencu1t hati warganet.

Terbaru, Alif telah memuat naik satu video bersama anak lelakinya berserta kapsyen ‘ mari belajar bahasa baharu’ bersama Cikgu Ali. Dua beran4k ini bersama-sama telah bercakap dengan ‘bahasa’ yang cukup menghiburkan.

Meskipun ‘bahasa’ yang ditutur oleh Ali itu tidak difahami, namum ia cukup mencu1t hati bagi sesiapa yang menontonnya. Malah perkongsian video itu telah mendapat puluhan ribu tanda suka dan ratusan komen daripada warganet.

Tonton perkongsian vide oleh Alif itu di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat dua beranak ini dalam video itu. Malah netizen turut memuji akan kecomelan Muhammad ‘Ali. Antara komen-komen menarik adalah :

” Rasa lidah aku pulak berbelit tengok dua beranak ni cakap, haha tapi comel sangat, kena juga gelak.. “

” Alahai comelnya Ali, bahasa apa tu nak, acik nk ikut pun jadi pen1ng ni, hehe dah bijak dah Ali sekarang.. “

” Yer ke bahasa daripada Ali, ke papa punya bahasa ni, huhu smpai bel1t-bel1t lidah nk ikut pun.. “

” Ni bahasa russia ke Ali, huhu ger4m tengok budak kecil ni, makin hari, makin dah banyak akal yer.. “

” So cute lah Alif dengan papa belajar bahasa baru, bahasa apa tu, dengar pun kelakar, nak kata arab tak pun.. “

” Ni pun kelakar macam ayahnya, huhu isi masa terluang dengan si kecil yang sangat menyeronokkan.. “

” Comel lah cikgu Ali, bahsa apa yang Cikgu Ali ajar tu, dengar pun dah kelakar ni cikgu, ayah pun ikt anak, ahaha.. “

Halah, comel lah dua beranak ni isi masa bersama. Makin bijak tengok Ali sekarang, malah gelagatnya juga sangat mencu1t hati, patut ramai yang terhibur melihatnya. Apa-apa pun, semoga Ali membesar menjadi anak yang bijak dan soleh buat kedua ibu bapanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Alif Satar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..