” Yang sebelah kiri tu betul-betul muka mama Becca.. ” – Netizen

Gambar Terkini Keluarga Besar Datin Rabecca Nur Al-Islam. Namun Wajah Anak Perempuannya Cur1 Perhatian Netizen. Wah Memang C0py Paste Lah, Seiras Sangat !!

Mungkin ramai  yang tahu , pelakon dan usahawan, Datin Rabecca Nur Al- Islam memiliki anak yang ramai. Meskipun sudah lima kali bersalin, Datin Rabecca masih tampil ramping, menawan dan penuh bergaya.

Meninjau di akaun Instagram Datin Rabecca telah berkongsi gambar keluarganya yang memakai pakaian sedondon berwarna merah puith. Kongsi Datin Rabecca pada postingnya, mereka telah menerima jemputan untuk berbuka puasa di luar.

Kelihatan sudah besar anak-anak Datin Rabecca ini. Untuk sedikit info, Datin Rabbeca telah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Nur Azam Sulaiman dan mereka telah dikurniakan lima orang cahaya mata dan turut mempunyai seorang anak angkat.

Meriah kelihatan gambar yang dikongsikan Datin Rabecca itu. Malah perkongsian tersebut turut menjadi bualan netizen akan wajah anak perempuannya yang berada di sebelah Datin Rabecca menerusi gambar itu.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ada yang menyatakan anak perempuan Datin Rabecca itu mirip seperti wajahnya. Antara komen-komen netizen adalah :

” Comel-comel anak-anak Datin dan Datuk, mesti meriah kan, yang sebelah kiri tu betul-betul muka mama Becca.. “

” Wah merah itu menawan, huhu selamat berpuasa dan selamar berbuka puasa Datin, yang sebelah Datin tu kembar ke, haha.. “

” Halah-halah semua cantik-cantik dan kacak anak-anak Datin, salam ramadhan buat Datin sekeluarga.. “

” Dah besar-besar puteri-puteri Datin, dah pandai bersiap tu, nanti mesti cantik mcm mama diaorang.. “

” Memang seronok betul tengok gambar Datin, meriah, antara pelakon yang suka anak ramai, terbaik.. “

” Cantik lah anak-anak perempuan Datin, sorang ikut muka daddy, sorang ikut muka mama.. “

” Dua orang perempuan tu kembar ke, nampak mcm sama umur je, kalau orang tak tau, mesti igt kembar.. “

” Berbuka di mana tu Datin, semua cantik dan bergaya betul, salam ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa.. “

Eh serupa, cantik persis seperti mamanya, memang c0py paste lah. Apa-apa pun, semoga anak-anak ini menjadi anak-anak yang solehah dan soleh dan kami dari Berita Kopak turut mengucapkan salam ramadhan buat Datin Rabbeca seisi keluarga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Rabecca Nur Al- Islam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..