” Si Nabil elok happy gelak-gelak tapi cover air mata tu.. ” – Netizen

Video Ayda Jebat Membuat Surprise Kepada Nabil Mahir Tentang Kehamilannya. Wah Alhamdulillah Misi 13 Anak On Ni. Reaksi Nabil Tu Hampir Nak Menang1s Dah, Tahniah Ayda Dan Nabil !!

Melangsungkan perkahwinan mereka pada 1 Januari yang lalu, pasangan Ayda Jebat dan Nabil Mahir pasangan selebriti yang sering menjadi tumpuan peminat. Baik Nabil mahupun Ayda, kedua-duanya selalu ceria dan happy go lucky. 

Meninjau akaun Instagram Ayda Jebat, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan saat Ayda memaklumkan kepada Nabil tentang kehamilannya. Tinggal beberapa hari sahaja lagi, bahtera rumahtangga pasangan ini memasuki bulan yang ke 5.

Dalam video pendek ini, Ayda dan Nabil kelihatan sedang membuat video promosi untuk produk susu keluaran mereka. Memegang sebuah kotak, rupanya Ayda terlebih dahulu sudahpun meletakkan pregnancy test di dalam kotak itu untuk memberi kej0tan kepada Nabil.

Reaksi wajah Nabil yang terkej0t dan berulang kali bertanya kepada Ayda samada ianya betul atau tidak. Alahai sampai merah telinga Nabil, nasib tak menang1s dengan berita gembira ini. Saat yang selalu dinanti-nantikan oleh semua pasangan dan pastinya menjadi kenangan manis untuk dikenang.

Jom tonton video di bawah :

Berita kehamilan Ayda ini juga turut dikongsikan di Instagram Melodi TV3. Ayda dan Nabil juga menceritakan moment sepanjang kehamilan ini sejak awal sehingga kini. Ayda juga memaklumkan kandungannya kini sudahpun berusia 4 bulan.

Berita gembira ini disambut baik oleh peminat dan ruangan komen Ayda dibanj1ri dengan ucapan tahniah daripada peminat dan rakan artis yang lain. Antara komen-komen mereka :

” Yeayy aku agak dah. Makan jaga tau. I’m soo soo happy for you. Congratulations baby girl and Nabil.. “

” Adik.. Congratulations Ayda Jebat dan Nabil Mahir. Am sooo happy for you two. May Allah ease your pregnancy journey amin love you.. “

” Awhhhh Im crying too. Mommy B cant wait to see you sayang. Kakak Ivy also cant wait. Nak pesan, waktu sekarang tidur secukup nya ye.. “

” Tahniah pasangan sama cantik sama padan. Tak sabar nak tengok baby keluar nanti. Take care my dear.. “

” 200 kali ulang.. so sweet tahniah korang . semoga dipermudahkan segala urusan, Ibu tak nak nakal2 lagi… Jga baby elok2.. “

” Ya Allah, I’m crying, I’m happy for both of you. Alhamdulillah congrats, Take care sis Ayda. jgn las4k2 ya.semoga selamat sehingga melahirkan Aaamiin.. “

” Si nabil elok happy gelak-gelak tapi cover airmata tu. congratulation aydajebat, tak sabar nak tengok baby comel korang.. “

Alhamdulillah rezeki Ayda dan Nabil cepat lekat baby. Bukan semua orang dapat merasai rezeki sebegini. Tahniah dari kami di Berita Kopak dan semoga Ayda dipermudahkan sepanjang tempoh kehamilan sehingga selamat melahirkan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ayda Jebat, IG Meloditv3

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..