” Boleh tersemb0r air dengar yang part last tu.. ” – Netizen

Video Heliza Helmi Menyanyikan Lagu Raya Buat Ramai Terhibur. Terkej0t Adik Heliza, Mesti Tak Sangka Kakak Dia Nak Menyanyi Suara Macam Tu, Haha Kelakar !!

Siapa tidak kenal selebriti wanita cantik ini, Nur Heliza Helmi. Boleh dikata sesiapa sahaja yang pernah bersemuka dengannya, pasti tidak akan kering gusi dengan celoteh lucunya namun berunsur nasihat dan pengisian yang padat.

Untuk rekod, bekas peserta Akademi Fantasia musim ke-5 ini juga telah bergiat aktif dalam misi-misi kemanusiaan dan kegiatan amal di Malaysia mahupun serata dunia. Malah segala aktivitinya itu dikongsikan kepada orang lama di laman media.

Terbaru, telah meninjau di akaun Instagram milik Haliza, dirinya telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama adiknya menghadiri majlis berbuka puasa. Malah pada majlis tersebut, Heliza telah menyanyikan lagu raya.

Namun ketika menyanyikan lagu tersebut, sempat Heliza telah menukar suaranya menjadi seperti kanak-kanak dan dilihat, adik Heliza yang turut bersamanya terkej0t mendengar kakaKnya yang tiba-tiba menukar suara.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen ramai yang terhibur mendengar nyanyian lagu raya oleh Heliza. Antara komen-komen menarik daripada netizen adalah :

” Haha terkej0t tiba-tiba dengat Heliza buat suara comel tu, mesti ramai yang ketawa kan dalam dewan tu.. “

” Comey lah buat suara minta kuih sepotong, huhu siap adik tu mesti tak sangka kakak punya perangai kan.. “

” Tak sangka Heliza cute mcm ni, kelakar dengar suara, dah macam kartun upin ipin pula bila dengar.. “

” Haaaaa dia buat perangai aneh-aneh dia dah, hahah siap adik pun terkej0t tu, apa lah kakak aku buat ni, huhu.. “

” Awal nyanyi lagu raya, huhu bersemangat minta kuih sepotong, huhu selamat berpuasa Heliza.. “

” Dah lah cantik, kelakar pula, memang lengkap pakej, untung lah sapa yang dapat Heliza ni.. “

” Kak Ija buat perangai cam gini, buat saya terhibur, hilang mengant0k dengar suara comel kak Ija tu..”

Kelakar juga Heliza ni, alahai comel je suara yang dibuat tu. Apa-apa pun, perkongsian video tersebut hanyalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap semoga  pembaca juga turut terhibur akan perkongsian ini.

 

Silakan SHARE…

Sumber : IG Heliza Helmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..