” Aduh, cr4mp perut gelak, buat hal betul.. ” – Netizen

Video Ucapan Hari Lahir Istimewa Dari ‘Kayangan’ Oleh Mimi Peri Untuk Datin Almy Nadia Buat Ramai Terhibur. Part Akhir Ucapan Tu Memang Cari Pasal Lah, Kelakar Habis !!

Semalam merupakan hari lahir Datin Almy Nadia yang ke 35 tahun. Seperti selalu pasti ada sahaja kej0tan yang diberikan oleh Datuk Fizz Fairuz buat isterinya yang tercinta. Selain daripada sambutan hari lahir, boleh dikatakan setiap tahun pasti ada ucapan daripada Mimi Peri buat Almy.

Menerusi akaun Instagram, Fizz telah memuatnaik video ucapan hari lahir daripada Mimi Peri. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Mimi Peri memakai selendang berwarna pink sambil menyanyikan lagu Happy birthday.

Mimi kemudiannya memberi ucapan dan mendoakan yang baik-baik buat Almy. Namun ketika di akhir video tersebut membuatkan ramai peminat terhibur apabila Mimi membahasakan dirinya sebagai madu buat Almy.

Untuk rekod, Mimi merupakan seorang selebriti dari Indonesia. Mimi gemar membuat video yang menghiburkan dengan menampilkan dirinya dalam pelbagai watak yang kelakar. Mimi juga sering menggelarkan dirinya sebagai orang kayangan.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur mendengar ucapan hari lahir daripada Mimi Peri. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Mamp0ihhhh asalkan dia bahagia bang.. Ni je golongan kayangan yg boleh kita contohi. Sopan santun lemah lembut.. “

” Ucapan mimi peri tak pernah mengecew4kan penduduk bumi malaysia .. Hadoilaaa…. rasa nak cab0t gigi yg sep4h2 tuh.. “

” Aku rse trus nk rye esok bila dgr ucpan si mimi ni.. madu ucap happy birthday.. Kak datin g1la lu mimi peri boc0r.. “

” Bhahahaha.. Ad0hh… Cr4mp perut gelak.. Dato mmg the best husband lah.. Hahahaha… Buat hal betul.. Apekne lah c Mimi peri ni hahaha.. muke Ang tak pnh buat aku tak glk hahaha.. “

” Langsung dari kayangan.. Hahaha, memang power wish mimi peri kita ni.. Nak mamp0s dah dia sebut MADU KU.. sat hang nanti kena tab0h laa.. “

” Happy birthday dear almynadiaofficial May Allah bless you & your family Aminnnn.. madu terus ya. Slmt menjalani ibadah puasa ya mimi peri.. “

” Happy birthday to Datin Almy Nadia, wish you good health and may Allah S.W.T bless you & family Aamin.. Ad0i la mimi.peri ucapan yang bravo.. “

Ad0i, Mimi Peri ni memang tak pernah tak kelakar. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Almy Nadia. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizz Fairuz, Almy Nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..